Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko nykyään tapana käyttää potkukelkkaa?
30.08.2018 |
Onko teillä kellään? Mies sanoi että ei niitä kukaan muka enään käytä, niitä kuulemma käytettiin joskus 80-90 luvulla kun ei hiekotettu teitä. Nykyään hiekotetaan niin ei järkeä sellasta käyttää. Ite kun aattelin nimittäin ostaa että talvella käyn koiran kanssa lenkillä niin saa koira juosta siinä vierellä. Asutaan maalla eikä täällä juurikaan edes hiekoteta teitä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Käytä ihmeessä! Kyllä meillä täällä maalla ainakin käytetään, nehän on hyviä talvisin :)