Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kierukan poisto
30.08.2018 |
Kuinka nopeaa menee että kroppa normalisoituu? Millaiset fiilikset oli poiston jälkeen? Entä lähtikö paino laskemaan nopeasti?
Kommentit (4)
Mulla ei myöskään mitään oireita ollut. Poisto sattui mulla todella paljon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei mitään muutoksia tullut silloin, kun kierukka asennettiin, eikä sen poiston jälkeen.
Poistopäivänä pientä kipua ja vuotoa. Poisto kävi aika nopeasti ja tuntui siltä kuin teräspiikkinen pulloharja olisi vedetty pois sieltä.
En edes huomannut poistoa (asennus sen sijaan sattui vietävästi). Vuotoa tuli joitakin päiviä.
Alue: Aihe vapaa
Ei ollut kierukasta mitään sivuoireita, joten ei myöskään poistamisen jälkeen.