Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA: Ostin uuden älypuhelimen ja SIM-kortin aktivointi ei toimi!

Vierailija
21.07.2018 |

Liike oli juuri menossa kiinni, joten antoivat vain minulle mukaan SIM-kortin että aktivoisin itse. Sanoivat että helposti saa OmaElisasta aktivoitua. Nyt kun koitan aktivoida pistämällä tuon SIM-numeron sinne, tulee vain virheilmoitusta ja lukee että pitäisi soittaa aspaan. Ja aspa mennyt jo kiinni, ja kaiken lisäksi ei ole auki ollenkaan huomenna! Kyllä on surkeaa menoa.

Onko ketään joka tietäisi näistä asioista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikailmoitukset on auki 24/7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/uuden-s…

Ihan noin olen tehnyt ja on tosiaan tuo 12-numeroinen normaali simi.

AP

Vierailija
4/5 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vikailmoituksiin

Vierailija
5/5 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uusi SIM-kortti aktivoituu käyttöön noin 10 minuutissa"