En tajua tuota Helsingin energian mainosta
- Voitanko lotossa?
- Joo, kyllä
Siis onko tuossa ideana se, että Helenin asiakaspalvelussa vittuillaan tyhmien kysymyksien esittäjille, vai mikä?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Aloitus todistaa, että mainos toimii. Mainoksen tehtävä on herättää tunteita ja keskustelua. Silloin se on onnistunut.
Ok. En kuitenkaan kysynyt, onko mainos onnistunut vai ei. Ihmettelin vain tuota, että mistä siinä on kyse.
Ap
Helenillä vastataan yli tuhanteen puheluun päivässä.
Tällä pedataan sitä että kun jonotat tunnin asiakaspalveluun, voidaan sanoa et ”hei meillä on 999 muutakin jonossa”..
Näin niinkuin tuta insinöörin ominaisuudessa ihmettelen kyllä ettei yrityksen prosesseja ole leanattu siihen malliin ettei noin paljoa jengi rasittaisi aspaa..
asiakaspalveluahan ei ole se, että saadaan joku vastaamaan puhelimeen, vaan se että asiat toimii niin ettei sun ylipäätään tarvi soittaa sinne aspaan...
Inssi sinssi kirjoitti:
Helenillä vastataan yli tuhanteen puheluun päivässä.
Tällä pedataan sitä että kun jonotat tunnin asiakaspalveluun, voidaan sanoa et ”hei meillä on 999 muutakin jonossa”..
Näin niinkuin tuta insinöörin ominaisuudessa ihmettelen kyllä ettei yrityksen prosesseja ole leanattu siihen malliin ettei noin paljoa jengi rasittaisi aspaa..
asiakaspalveluahan ei ole se, että saadaan joku vastaamaan puhelimeen, vaan se että asiat toimii niin ettei sun ylipäätään tarvi soittaa sinne aspaan...
Eli siinä siis on ihan tarkoitus vittuilla noille tyhmien kysymyksien esittäjille, että älkää soitelko sellaisilla asioilla, että ette saa nukutuksi? Hienoa!
Ap
Aloitus todistaa, että mainos toimii. Mainoksen tehtävä on herättää tunteita ja keskustelua. Silloin se on onnistunut.