Mielestäni Queens olisi ollut parempi vaihtoehto kuin Monsters....olenko ainoa?
Monsters on mielestäni tylsä. Siitä vain puuttuu se joku juttu. Ei jää mieleen, ei tanssittava eikä laulettava. Queens taas oli erikoisempi ja omintakeisempi. Queens oli sopivasti outo ja sen haluaa kuunnella uudelleen. Se oli myös jotenkin "ei-todellinen" vähän kuin joku kummallinen satu. Olisipas se valittu...
Muuten Saaraa vastaan minulla ei ole mitään toisin kuin koko av-palstalla. Kertokaa mikä siinä saarassa muuten sapettaa niin monia?
Kommentit (15)
Voi olla, mutta kun me suomalaiset ollaan niin läpeensä kyllästyneitä tähän homottamiseen, niin siksi Monsters.
Eikös kaikki ne biisit homota enemmän tai vähemmän
Ihan sama mistä vinkuu. EI JATKOON.
Domino toimi minusta livenä parhaiten, joskin show siihenkin ois pitäny vaihtaa.
Domino oli noista paras, kuten se Rouvinenkin sanoi. Monsters on heikko kappale. Järkyttävä ajatus, että Saara ja etenkin ryhmä joutuu esittämään sitä kerta toisensa jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Domino toimi minusta livenä parhaiten, joskin show siihenkin ois pitäny vaihtaa.
Mää taas tykkäsin siitä pyörivästä dominosta ja tulitehosteista . Se biisi oli muutenkin paras, Monsters taas ihan liian ruotsalaistyylinen.
Samaa olen miettinyt, kun itse tykästyin kovasti Queensiin ensi kuulemalla, eikä siitä näytä oikein kukaan muu pitävän. Edelleen tykkään, mutta Monsterskin on alkanut kuulostaa ihan menettelevältä. Jos Saara edustaisi Ruotsia, niin olisi 100% finaalin kärkiviisikossa tällä biisillä ja esityksellä. Suomi nyt vaan ei satu viisuissa myymään.
(Kun kerran pidät Queensistä niin suosittelen lämpimästi kuuntelemaan Saaran uutta levyä, itse tykkään oikeastaan kaikista biiseistä vaikka levyä onkin, ylläri ylläri, Suomen median toimesta jo ehditty parjaamaan)
Samaa sielutonta ruotsalaista tehdasmusaa kököllä sanoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Samaa sielutonta ruotsalaista tehdasmusaa kököllä sanoituksella.
Euroviisuissa ei sielua etsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa sielutonta ruotsalaista tehdasmusaa kököllä sanoituksella.
Euroviisuissa ei sielua etsitä.
Yllättävän monesti voittajat ja kärkibiisit on sielukkaita. Esim Eres Tu 70-luvulta on edelleen vaikuttava.
Monster Cock kertoo Saaran himosta isoon patukkaan. Nyt sitä ei ole ollut saatavilla.
Mulle kuulostaa ihan samalta tietokonemössöltä kaikki nuo biisit. Pieniä eroja laulumelodioissa mutta muuten ihan samaa mössöä. Ehkä en vain ymmärrä nykymusiikkia.
Up