Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordean asiakkaat - pankkitunnukset, kulut ja lasku

Suivaantunut
07.03.2018 |

Teillä jotka käytätte Nordean appeja (pankki ja pankkitunnukset).

Olette varmaan saaneet kuun lopussa tiliveloituksen palvelujen maksuista? Minulle tuli 10,30e lasku ja mistäkö?
Electron 2kpl 5,00
Pankkitunnukset 1kpl 3,00
Korttitspahtumakysely 2 kpl 1,50
E-lasku vahvistus tekstiviestillä 9kpl 1,80
Kanta-asiakasetu yhteensä -1,00
YHTEENSÄ 10,30!!

No ainakin toinen käyttämätön electron lähtee käytöstä, E-laskuja ei enää vahvisteta tekstarilla ja korttitapahtumia ei enää kysellä. Silläkin säästää jo jonkun roposen. Ja ihan periaatteessa en maksa mistään sellaisesta, missä joku automaattirobotti nuo hoitaa. Ei noihin ihmistä tarvitse. Näemmä tuon vain hiekkaa tuulikaappiin, joten pankin vaihto on listalla. Maksan jo ihan tilinhoitomaksuja muutenkin ja jotain vuosimaksua. Eikö niiden pitäisi riittää?

Ei ole isosta rahasta kyse, tiedän, mutta ihan periaatteesta. Joku päivä sitä huomaa kuukausittain maksavansa aina vähän isompia summia. Me maksetaan kohta siitä, ettei ole asiakaspalvelukonttoreita, pankkihenkilöille ei voi soittaa ja jos näet jonkun pankkihenkilön (ilman palveluakin) niin joudut maksamaan pelkästä näystä. Joku 24/7 varmaan alkaa kohta maksulliseksi, kun ihmiset on ensi totutettu käyttämään sitä. Tilillä lojuvasta rahasta ei saa enää korkoa ja koko ajan painostetaan (varsinkin vanhoja ihmisiä) ottamaan sellaisia palveluja, joita eivät tarvitse.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kauhistellut samaa vaikkei mulla oo mitään tommosia tekstarimuistutuksia tms. Miten sitä kuolettais parhaiten säästötilin Electronin? En muista sen tunnuslukuakaan eli maksan ihan turhasta.

Vierailija
2/10 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua ihmetyttää, että pankki voi laillisesti noin vain alkaa perimään asiakkaidensa tileiltä rahaa ilman allekirjoitusta. Verkkopankin viesteihin vain ilmaantuu viestejä, joissa kerrotaan "Alamme veloittamaan tiliänne/tiliehtomme muuttuvat/teidän ei tarvitse tehdä mitään". Jos muualla rahasektorilla ehdot muuttuu, niin niihin on otettava asiakkaan kuittaus, mutta pankkeja se ei näköjään koske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen kerran nordealta postitse, paperiversion mastercard laskusta tässä kuussa. Yleensä lasku veloitetaan tililtä hyväksymisen jälkeen. Mukana ihme tarjous?

Vierailija
4/10 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin itsekin toisen käyttötilini Nordeassa, koska en ollut käyttänyt sitä vuosiin. Muutenkin kalliimpi kuin muut pankit.

Vierailija
5/10 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko olla hiukan parempi asiakas?

kk-kulut 4,75 € ja molemmista näistäkin pääsisin halutessani eroon, mutta haluan maksaa esimerkiksi tietyistä analyyseistä yms.

Vierailija
6/10 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin itsekin toisen käyttötilini Nordeassa, koska en ollut käyttänyt sitä vuosiin. Muutenkin kalliimpi kuin muut pankit.

Ainakin minulle nordea tulee vuodessa 1500€ halvemmaksi kuin seuraavaksi halvin. Ja lainan marginaali ei ole syy, lainan marginaaliksi olisin kaikista pankeista saanut saman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tule ikinä tuollaisia laskuja. Oletko sä joku  persaukinen ei-avainasiakas?

Pankkikulut pyöreä nolla ja kohta Nordea muistaa taas mua osingoillakin.Maksan vain jos ostan tai myyn osakkeita.

Vierailija
8/10 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidä mitään pelle-electroneja! Älä käytä maksullisia pankkipalveluja! Ongelma ratkaistu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suivaantunut kirjoitti:

Teillä jotka käytätte Nordean appeja (pankki ja pankkitunnukset).

Olette varmaan saaneet kuun lopussa tiliveloituksen palvelujen maksuista? Minulle tuli 10,30e lasku ja mistäkö?

Electron 2kpl 5,00

Pankkitunnukset 1kpl 3,00

Korttitspahtumakysely 2 kpl 1,50

E-lasku vahvistus tekstiviestillä 9kpl 1,80

Kanta-asiakasetu yhteensä -1,00

YHTEENSÄ 10,30!!

No ainakin toinen käyttämätön electron lähtee käytöstä, E-laskuja ei enää vahvisteta tekstarilla ja korttitapahtumia ei enää kysellä. Silläkin säästää jo jonkun roposen. Ja ihan periaatteessa en maksa mistään sellaisesta, missä joku automaattirobotti nuo hoitaa. Ei noihin ihmistä tarvitse. Näemmä tuon vain hiekkaa tuulikaappiin, joten pankin vaihto on listalla. Maksan jo ihan tilinhoitomaksuja muutenkin ja jotain vuosimaksua. Eikö niiden pitäisi riittää?

Ei ole isosta rahasta kyse, tiedän, mutta ihan periaatteesta. Joku päivä sitä huomaa kuukausittain maksavansa aina vähän isompia summia. Me maksetaan kohta siitä, ettei ole asiakaspalvelukonttoreita, pankkihenkilöille ei voi soittaa ja jos näet jonkun pankkihenkilön (ilman palveluakin) niin joudut maksamaan pelkästä näystä. Joku 24/7 varmaan alkaa kohta maksulliseksi, kun ihmiset on ensi totutettu käyttämään sitä. Tilillä lojuvasta rahasta ei saa enää korkoa ja koko ajan painostetaan (varsinkin vanhoja ihmisiä) ottamaan sellaisia palveluja, joita eivät tarvitse.

Niin, kirjautumalla verkkopankkiin ja hyväksymällä noi laskut siellä oisit maksanut siitä nolla euroa.Ja kuka jotain Electroneja maksaa kun MC:n saa gratis?Mihin tarviit korttitapahtumakyselyitä 2 kpl?

Ihan sun omaa tyhmyyttä.

Vierailija
10/10 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on perseestä.