Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avatun leikkaushaavan hoito

Mmmmmmm
19.02.2018 |

Minulla jouduttiin avaamaan leikkaushaava, koska sisällä oli märkää. Nyt muutaman päivän jälkeen haava on rauhoittunut.

Äsken kun sidokset vaihdettiin niin hoitaja leikkasi sorbact-nauhaa omilla saksilla jotka otti kynien seasta työpuvun taskusta. Ja sitten sorbact nauha tungettiin haavan sisälle.

Saako tätä nauhaa leikata ei steriileillä välineilläkin?

Ahdistaa kun paraneminen kestänyt kauan ja monta antibioottia kokeiltu joten en jaksaisi taas tulehdusta tms.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuollaisen haavan paraneminen kesti 5kk ja vaati 10 antibioottikuuria. Varaudu elämäsi helvettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla