Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia jotkut väittää ettei BMW:n neliveto ole oikea neliveto?

Vierailija
14.12.2017 |

Se siirtää tehoa kaikkiin pyöriin. Mikä siinä siis on niin vaikeaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustava neliveto ei ole se aito ja oikea

Vierailija
2/3 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään neliveto missä jarrutetaan vetävää pyörää ei ole neliveto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sillä oikealla 50/50, kiinteällä nelivedolla ei tee mitään. On jäykkä ja luistot on pahoja, jos joutuu. Parhaat nelivedot on, että voimaa jaetaan pidon mukaan, eteen taakse. Eli jos takapää irtoo, niin auto on 100% etuvetoinen, eikun kaasua ja kun taakse tulee pitoa, niin taas veto on kaikilla pyörillä. Paikaltaan ku lähtee, niin veto on 50/50, kun luistaa, niin voimaa siirtyy sinne missä pitää. Mersussa oli aikanaan 40/60 taka painotteinen kiintee neliveto. Sekin on parempi, kun 50/50.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi