Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ''riidoissa'' työpaikallasi jonkun työkaverin kanssa?

Vierailija
06.11.2017 |

Minä olen tainnut ajautua tällaiseen tilanteeseen. Mitään varsinaista tappelua ei ole ollut, mutta mitta tuli täyteen tuossa jokunen kuukausi sitten kyseistä rouvaa ja siitä lähtien en ole puhunut hänelle kuin pakolliset. Olen ollut ihan asiallinen, mutta ottanut etäisyyttä selvästi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein tapahtui?

Vierailija
2/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Tyyppi kommentoi niin törkeästi sairauttani (vaikka ei siis tiedä että sairastan sitä, tuomitsi vaan yleisesti luulotaudiksi), ettei enää kiinnosta puhua kuin ne pakolliset. Muutenkin outo tyyppi ja typeriä mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta meillä on muuten helvetin huono työilmapiiri. Näkyy yhdestä sun toisesta, kun katsoo silmiin että väsymys on kova. 3-vuorotyötä tehty monta vuotta liian pienellä työporukalla ja työkuorma on suuri. Lisäksi surkeaa ja sekavaa johtamista, ns. sähköpostijohtamista, eli ohjeita kaadetaan niskaan ja ne muuttuu kaiken lisäksi sellaisella tahdilla ettei millään kukaan voi pysyä perässä. Edellisessä paikassa porukka oli puolet pienempi, mutta paljon parempi henki ja kaikki oli jotenkin samaa porukkaa. Tuolla on jengi sirpaloitunut sillä lailla että ihmisiä haukutaan selän takana ja vaikka kaikki tiedostaa paikan ongelmat, niistä on puhuttu, mutta silti niille ei vaan tapahdu mitään. 

Olen ruvennut jo miettimään että onko tuo paikka sittenkään minua varten. 

Vierailija
4/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riidoissa kenenkään kanssa,  mutta on pari sellaista, joitten osuminen samaan vuoroon ei ole yhtä kivaa kuin muitten. On niin erilainen tapa tehdä työtä, sinänsä ihan oikein kummatkin tavat, mutta kun toinen on täysin arvaamaton. Ehkä minäkin olen sitten hänen suuntaansa arvaamaton, se täytyy ottaa huomioon. En ollenkaan halua olla riidoissa kenenkään kanssa, pyydän anteeksi jos tulen tiuskaisseeksi jotain tms. Joskus vuoronesimiehenä joutuu sanomaa ja silloin mietin mitä sanoja käytän, mikäli ei ihan pikatilanne ole. Sillä on vaikutusta miten asiansa esittää. 

Vierailija
5/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juttele osaamattomille kollegoille, sillä en halua että alkavat kyselemään ohjeita ja apua. Meillä toisten auttaminen ei kuulu kulttuuriin.

Vierailija
6/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla on kaksi vanhempaa rouvaa joiden kanssa en halua jutella kun pakolliset. Toinen on ikävä kyllä joka päivä vieressä hommia tekemässä, toista en onneksi näe kuin kerran viikossa. Ihan jatkuvasti haukkuvat jotakuta joka ei ole paikalla selän takana. Jos joku muu kuin esimies tai joku heitä arvoasteikossa ylempi kysyy neuvoa tai mielipidettä se kerrotaan ivalliseen sävyyn tai ihan suoraan huutamalla. Ihan järkyttävää käytöstä.

Ovat kumpikin lähempänä kuuttakymppiä. Toivon sydämestäni ettei minusta tule samanlaista kusipäätä vanhempana :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riidoissa, mutta on vähän vaikea kestää paria tyyppiä. Meillä on pari 30+ naisihmistä, jota myrkyttävät ilmapiiriä minkä ehtivät. Vellovat siinä omassa negatiivisuudessaan, piilovttuilevat esim. uusimmille työntekijöille näiden kysyessä jotain, aina suuna päänä arvostelemassa muka huumorilla kaikkea. Muutenkin hirveen lapsellisia, tervehtivät vain osaa porukasta, usein kävelevät ohi niin kuin ei huomaisikaan ja esimerkkejä on loputtomiin. Ihan koko firmassa tunnettu tämä kaksikko ja heidän lapselliset tapansa. Siinäpähän saavat unohtaa ainakin urahaaveet tuossa paikassa. Yksikään esimies ei rekryä noin arvaamattomia henkilöitä tehtäviin, jossa ollaan yhteydessä tärkeisiin asiakkaisiin.