Lue keskustelun säännöt.
Mitä hotellisiivoojat tekevät pienille avatuille shampoopulloille?
09.07.2017 |
Täytetäänkö niitä uudestaan vai menevätkö roskiin?
Kommentit (2)
Ap jatkaa: minua on kerran veloitettu kun otin ne plot mukaan. Ei ollut halpa hotelli, joka veloitti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Roskiin