Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko älypuhelinta käyttää web-kamerana (windows)-tietokoneessa?
13.06.2017 |
Tarttis osallistua skype-kokoukseen kuvan kera, mutta pöytäkoneessa ei ole web-kameraa. Saako Lumiasta tai iPhonesta askarreltua langallisen tai langattoman web-kameran itselleen? Ja jos, niin miten? Skype-sovellus puhelimessa ei auta, koska minun täytyy jakaa oma näyttö muille osallistujille kun näytän paria tiedostoa. Kiitos avusta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
webkamera maksaa 25 euroa joten ostaisin sen enkä edes miettisi mitään kännykän virittelyjä