Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muistatko vielä laulun Mehukatista?
Kommentit (6)
Kyllä muistan. Hassu juttu, vasta eilen laulettiin sitä mun tytön kanssa. Edellisestä kerrasta on varmaan 15 vuotta aikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mehukatti, se on ihan matti. Aina maistuu mehukatti!
Laasten oomaa meehu oon, meehukatti verratoon
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muistan. Hassu juttu, vasta eilen laulettiin sitä mun tytön kanssa. Edellisestä kerrasta on varmaan 15 vuotta aikaa.
Cool! There is something in the air
Vierailija kirjoitti:
Laasten oomaa meehu oon, meehukatti verratoon
Janon sammuttaaaa, ja mehukkaaksi olon saaaaaaa...
Aina maistuu mehukatti. Se on ihan Matti, mehukatti.....
Alue: Aihe vapaa
Aina maistuu mehukatti, se on ihan Matti, mehukatti.