Easy-v, hei
Easy-v,
Siitä seuraa yrittäjälle ikävyyksiä kun asiakasta perusteettomasti häiriköi, leimaa, ahdistelee (myös seksuaalisesti), kiusaa yms. Sellainen yrityskulttuuri ei kestä päivänvaloa ja harvat pystyvät tuottamaan asiakkaalleen (edes) perusarvoa. Kuks olikaan mm. Mielenvikainen ja "kusipää". Mikäli jokin asiakkuuttaan miettivä pitää paikkaa aloittelijalle (ja manegementin ohella), monet ovat kiinnostuneita siitä supsituksesta. Halpa ei tule asiakkaalle halvaksi. Yrittäjälle häirintä tulee kalliiksi.
Esim.
- "Häiriköivää naista", josta liian moni yrittää tahallisesti häiritä miesasiakasta tuomalla luulonsa meluamaan asiakastilohin ja ulkopuolelle; ei ole kysytty myöskään seurailemaan ja hankkimaan itselleen vaikka ongelmia käräjäoikeuteen asti,
- "se rakastaa nyt toista" jäkäti jäkäti ja muut sekavuudet, "naimishäirinnät", ovat kyllä viranhaltijoilla tiedossa. Miksi tämän pitäisi miesasiakasta kiinnostaa muuna kuin mm. Törkeänä häirintänä kiinostumatonta miestä kohtaan? Kun naisella on selvästi muitakin kuin sosiaalisia ongelmia, se on naisen ongelma.