onko se esimiehen vika jos alainen epäonnistuu myynnissä eikä yllä tavoitteisiin?
Kommentit (10)
Juuei. Tai eijuu. Voit valita näistä.
Vierailija kirjoitti:
Niin runsaasti taas annettu taustatietoja, että paha sanoa juuta tai jaata.
Faktat: tavoitteet, ei yllä. Mitä kohtaa et ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin runsaasti taas annettu taustatietoja, että paha sanoa juuta tai jaata.
Faktat: tavoitteet, ei yllä. Mitä kohtaa et ymmärtänyt?
Aa, näitä tyyppejä. Jos sinä olet skenaariossa esimies, niin sinun vikasi. Jos sinä olet skenaariossa alainen, niin silloinkin sinun vikaasi.
Ei ole. Ei kai se esimies voi alaisen puolesta myyntiä hoitaa.
Toisaalta ovatko tavoitteet järkevät, onko saanut riittävän perehdytyksen asiaan/tuotteisiin jota myydään ja ovatko "välineet" (esim. markkinointimateriaali) kunnossa jne.? Esimiehen tehtävä on myös motivoida.
Jos esimies antaa yhtä vähän tietoa taustoista tai perehdytystä kuin aloittaja tässä ketjussa pitäisi esimiestä vähintään osittain syyllisenä.
Vaikutat työnvälttelijältä.
Onneksi en ole esimiehesi. Yrität löysä selittää esimiehelläsi omaa löysyyttäsi. Myy vaikka jotain lorvi. Nytkin voisit googlailla potentiaalisia asiakkaita.
Voi kuule kulta -ei esimies sun puolesta voi sinulle kuuluvia töitä tehdä <3
Esimiehillä on omat tavoitteet. Täyttyvätkö ne, kun alaiset sörssivät? Tuskin, joten jotain hänen on tehtävä. YT:t?
Niin runsaasti taas annettu taustatietoja, että paha sanoa juuta tai jaata.