Netistä tilaaminen
Hei! Kyselisin onko kellään kokemuksia tai tietoa jos joku tietäis miten minun kannattaisi toimia.
Eli siis tilasin eräästä liikkeestä netin kautta itselleni seinähyllyt. Maksoin tuoteet tilauksen yhteydessä. Paketti tuli matkahuollon kautta ja kävin halemassa sen 13.4. Ulkopuolelta paketit olivat kunnossa, mutta kotona avatessani huomasin että hyllylevyt olivat vaurioituneet. Tein liikkeeseen reklamaation kuvineen samana päivänä. Seuraavana päivänä sain vastauksen jossa kyseliltiin vielä vaurioiden tarkempaa sijaintia ja tarjottiin hyvityksenä tyynyä! Soitin ja ilmoitin haluavani ehjät hyllylevyt, tyynyt ei kelpaa. Sitten myöhemmin selvisi että liikkeessä ei ole saatavilla hyllylevyjä, joten en voi saada tilalle ehjiä hyllyjä. Liike on tehnyt reklamaation matkahuoltoon ja nyt kuulemma minun pitää odottaa mitä matkahuolto vastaa reklamaatioon liikkeelle että tiedämme haluaako matkahuolto hyllyt itselleen vai mitä niille tehdään. Rahani palautettaisiin vasta tämän asian selvittyä. Voin palauttaa hyllyt, mutta minun pitäisi maksaa palautuskulut tai sitten pitäisi odottaa kunnes matkahuolto on ratkaissut asian. Voiko tämä tosiaan mennä näin? Minulla on rikkinäiset hyllyt joita en voi palauttaa ilman kuluja ja rahani ovat jumissa kunnes matkahuolto ratkaisee asian johon voi mennä varmaan aika kauan. Vinkkejä kaipailidin tähän tilanteeseen. Hermot meinaa jo mennä!
Kommentit (4)
Hei! Sen verran vielä, että tiedän kyllä että tuotteen voi palauttaa vaikka ilman syytä, mutta minusta tuntuu kohtuuttomalta maksaa palautuksesta sen vuoksi että minulle ei voida toimittaa ehjiä hyllyjä.
Kannattaa maksaa aina luottokortilla jolloin selvittely jää luottokorttiyhtiölle vaan eihän sulla sitä ole
Onko sulle tuttu Nonono-palvelu? Sitä kautta näytti hoituneen mm. matkahuollon ja muiden vastaavat reklamointijutut, tämä siis reklamointipalvelu.
Tuotteen voi etäkaupassa aina palauttaa ja rahat saada takaisin, eikä palautussyytä tarvitse selittää. Palautus voi olla myös maksullista.