Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miks toi anna puu pitää olla tuolla
Kommentit (4)
Ihan ku ois vetäny jotain piriä. Inhon tuommoisia itteään tyrkyttäviä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Piriä 😝 Mäki aattelin jotain keinotekoista iloiseksi tekevää ainetta.
Te ette tykkää, mutta aikalailla kerää laulajia tiimiinsä :)
Alue: Aihe vapaa
Ihanku joku ois käskeny sitä käyttäytymään silleen. Niinku " kaikkien oma hassu Anna". Ottaako Gwen Stefanist mallii? Eiks se ollu kans vastaavassa ohjelmassa tasalatvaisine blondihiuksineen punahuulineen?