Surkea asiakaskokemus - mihin kirjoittaa siittä??
Moi,
Haluisin tiedustella, että mihin kirjoitatte palautteen huonosta asiakaskokemuksesta? Ensimmäisenä tulee mieleen suoraan yritykselle mutta en tiedä tekeekö se sitten mitään, jos edes vastaavat. Pitäisikö Facebookkiin kirjoittaa?
Kommentit (6)
Juu, somejeesustelu ja iltapaskoihin soitto on ehdottomasi oikea tapa hoitaa asia.
Älä missään nimessä ota yritykseen yhteyttä.
Suoraan yrityksen johdolle. Kohtelias, mutta rakentava palaute, on aina tervetullutta. Jokainen yritys, joka vähääkään välittää asiakkaistaan, haluaa tietää miten heidän asiakkaita palvellaan.
Itse laitan aina (jos siihen on aihetta) palautteet suoraan huipulle, josta saavat itse lähteä purkamaan asiaa parhaalla näkemällään tavalla.
Pyydä esimiestä paikalle. Saat selvitettyä asiasi heti.
Oletteko kuulleet tuosta uudesta www.nonono.io -palvelusta? Ymmärtääkseni sen kautta voi antaa palautetta kaikille yrityksille ja palautteet on julkisia. Varmistavat, että palaute menee perille ja yritykset tulevat vastaamaan palautteisiin. Itse en ole kokeillut, mutta kyllä tuolla yritykset ovat vastailleet muiden palautteisiin... Onko teille tuttu?
Tripadvisor