Harmittaa ihan hirvittävästi - kävin juuri sokeroinnissa ja toinen sääri sekä kainalot jäivät karvaisiksi :(
Huomasin äsken, kun istuin auringossa, että ohhoh, toinen sääristä edelleen karvainen. Kainalot huomasin lähes heti kotiin tultuani. Helvetti kun ottaa päähän!! :( Maksoin lystistä 70€ ja jälki on tällaista! Olen ennen ollut ko. putiikin palveluihin ihan tyytyväinen. Nyt hoitajalla oli jotenkin olevinaan kauhea kiire, hössötti ja häselsi. Tässä lopputulos.
Mietin, viitsinkö soittaa hänelle?? Vai onko tilanne tosi ikävä ja kiusallinen jos menen sinne "reklamaatiokäynnille"? :( Miten edes asiani esitän?! Et tehnyt kovinkaan hyvää työtä??
Kommentit (2)
Menet näyttämään niitä karvaisia kohtia paikan päälle,niin virhe korjataan. Tuskin siellä luullaan, että sun karvas kasvais tosi nopeasti ja toispuoleisesti takas.
No tietenkin soitat ja sanot että tällä kertaa et ollut tyytyväinen lopputulokseen vaikka ennen jälki on ollut hyvää. Asian voi esittää ystävällisesti ja asiallisesti, ei huonosta työstä kuulu vain maksaa ja toivoa että ensi kerralla menee taas paremmin.