Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä olette viikkoliikunnastani?
20.03.2016 |
Jos viikossa on yksi Barre, yksi korkeasykkeinen step jossa käytetään myös levypainoja, yksi bodyjam ja yksi pilates. Millainen kroppa tälläisellä liikunnalla muodostuu? Taustana on stressaava pari kuukautta, joilloin liikunta jäi vähäiseksi. Salillakäyntiä tuli liikaa loppuvuodesta ja tarkoitus on taas saada liikkuvuutta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
pistä kuva itsestäsi alasti niin voimme arvioida :)