Mikä on epämiellyttävin ominaisuus kumppanissa?
A. Rauhallisuus
B. Puheripulius
C. Äkkipikaisuus
D. Sarkastisuus
En ota kantaa, onko nuo hyviä vai huonoja ominaisuuksia. Mikä häiritsisi eniten?
Kommentit (15)
E. Feministi. Sun vaihtoehdoista B ja C aika tasoissa
Äkkipikaisuus on turnoff. Olen jo kasvattanut yhden lapsen, en kauaa katselisi tyhjästä räyhäävää aikuista, rasittavaa.
B ja C
Rauhallisuus on usein harkintaa ja fiksuutta. Sarkastisuus on huumorilaji, tyhmät ottaa sarkasmin vittuiluna.
C
Vielä pahempiakin on, mutta onhan toikin ihan top10-kamaa.
Äkkipikaisuus on paha juttu. Jos sarkasmia esiintyy tosi usein ja se osuu aina samaan ihmiseen, sekin on paha juttu.
Lörpöttelevä ja rauhallinen ihminen ovat yleensä ihan kivoja.
Äkkipikaisuus on ihan helvetin rasittava piirre. Äkkipikaisen kanssa ei voi keskustella, koska koskaan ei tiedä mistä se kiivastuu. Niinpä yhdessäolo on sitä, että toinen on hiljaa tai keskittyy myötäilemään sitä lapsiaikuista, joka kilahtelee milloin mistäkin. Ei koskaan enää. Tuo piirre ei muuten helpota iän myötä vaan mieluumminkin pahenee.
Iso mies on edelleen mammanpoika, kirjaimellisesti.
Mulle tärkeiden asioiden halveksiminen.
Vierailija kirjoitti:
Iso mies on edelleen mammanpoika, kirjaimellisesti.
Mihinhän tää liittyy??
Riippuu millä tasolla ominaisuudet ovat. Sarkastisuus on tiettyyn pisteeseen asti ihan jees, mutta jos se on passiivis-agressiivista, niin mieluummin ottaisin äkkipikaisen, joka sanoo suoraan mikä mättää.
Epähygieenisyys