Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Spankista

Vierailija
10.01.2016 |

Onko normaali pankkikortti?

Mistä voi nostaa suuria summia rahaa? Toimiiko nosto kaikista Smarketeista, vai vaan tietyistä?

Paljonko on kulut kuukaudessa kortista?

Olisin kysynyt pankista, mutta siellä oli vain lomake mihin voi laittaa tietonsa, ei kysymyksiä. Surkealta vaikuttaa ainakin alku.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies spankkii mua välillä mun pyynnöstä, tykkään!

Vierailija
2/3 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se myös onkin, aivan ammattitaidotonta porukkaa jossa kaupan kassat koettaa osata pankkiasioita, siellä hävitetään arkaluontoiset dokumentit, ei pyydetä edes anteeksi sekoiluja, isoon ääneen kailotetaan asiakkaan tilin rahasummia näissä avokonttorin tekeleissä. Varo, pankki menossa vaihtoon, mutta taitaa koko pankkiala olla surkimuseten käsissä ja työkkäri täynnä ammattinsa osaavia ihmisiä, sitten otetaan pankkeihn pikku pissiksiä joilla ei oo mitään kokemusta mistään.

Sitten valehdellaan asiakkaalle, että tämän on keskitettävä asiakkuutensa ennen kuin voi avata jonkin yhden tilin vaikka pankkilaissa sanotaan, että pankin on avattava asiakkaalle tili ilman mitään kiekuroita.

Aivan ala-arvoista touhua koko pankkitoiminta jota ei edes valvota kunnolla, mistä sinne löytyykin niin huonosti työtänsä tekeviä idiootteja jossa toinen puhuu toista ja toinen toista eikä tiedä kumpi puhuu totta.

Ja tämä törkeä ammattitaidottomuus koskee aivan puhelinajanvarauksiakin jonne otettu jotain pikkulikkoja puhumaan puuta heinää jotka eivät pidä paikkaansa, aikaa ei löydy kun menee pankkiin kun pissisajanvaraaja on varannut kaksi aikaa päällekkäin, puhelimessa ei kerrota, että käteistä ei voi tallettaa tiettyyn kellonaikaan vaikka juuri sitä varten varattu aika ja pissisajanvaraaja antanut ajan puhelimessa juuri sitä varten kuitenkaan tarkistamatta ettei se käy. Aivan käsittämätöntä sekoilua.

Asia menossa dokumenttien kera Finanssivalvontaan.

Peruspankkipalvelut

Asiakkaalla on oikeus peruspankkipalveluihin. Näitä ovat talletuspankin tarjoama tavanomainen talletustili, tilinkäyttöväline (esimerkiksi ns. online-debit-kortti) sekä maksupalvelua koskevan toimeksiannon hoitaminen. Peruspankkipalveluita eivät sitä vastoin ole esimerkiksi luotolliset tilit tai erilaiset luottokortit.

Koska asiakkaalla on oikeus peruspankkipalveluihin, pankki ei voi kieltäytyä avaamasta tavanomaista talletustiliä muulloin kuin silloin, jos kieltäytymiseen on painava peruste. Tällainen voi olla esimerkiksi se, ettei asiakasta ole voitu luotettavasti tunnistaa tai ettei asiakassuhteelle ole todellista tarvetta. Kieltäytyminen voi perustua myös asiakkaan aikaisempaan tiliä tai tilinkäyttövälinettä koskeneeseen olennaiseen sopimusrikkomukseen tai siihen, että pankilla on syytä epäillä väärinkäytöksiä. Kieltäytymisen peruste on yleensä ilmoitettava asiakkaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se myös onkin, aivan ammattitaidotonta porukkaa jossa kaupan kassat koettaa osata pankkiasioita, siellä hävitetään arkaluontoiset dokumentit, ei pyydetä edes anteeksi sekoiluja, isoon ääneen kailotetaan asiakkaan tilin rahasummia näissä avokonttorin tekeleissä. Varo, pankki menossa vaihtoon, mutta taitaa koko pankkiala olla surkimuseten käsissä ja työkkäri täynnä ammattinsa osaavia ihmisiä, sitten otetaan pankkeihn pikku pissiksiä joilla ei oo mitään kokemusta mistään.

Sitten valehdellaan asiakkaalle, että tämän on keskitettävä asiakkuutensa ennen kuin voi avata jonkin yhden tilin vaikka pankkilaissa sanotaan, että pankin on avattava asiakkaalle tili ilman mitään kiekuroita.

Aivan ala-arvoista touhua koko pankkitoiminta jota ei edes valvota kunnolla, mistä sinne löytyykin niin huonosti työtänsä tekeviä idiootteja jossa toinen puhuu toista ja toinen toista eikä tiedä kumpi puhuu totta.

Ja tämä törkeä ammattitaidottomuus koskee aivan puhelinajanvarauksiakin jonne otettu jotain pikkulikkoja puhumaan puuta heinää jotka eivät pidä paikkaansa, aikaa ei löydy kun menee pankkiin kun pissisajanvaraaja on varannut kaksi aikaa päällekkäin, puhelimessa ei kerrota, että käteistä ei voi tallettaa tiettyyn kellonaikaan vaikka juuri sitä varten varattu aika ja pissisajanvaraaja antanut ajan puhelimessa juuri sitä varten kuitenkaan tarkistamatta ettei se käy. Aivan käsittämätöntä sekoilua.

Asia menossa dokumenttien kera Finanssivalvontaan.

Peruspankkipalvelut

Asiakkaalla on oikeus peruspankkipalveluihin. Näitä ovat talletuspankin tarjoama tavanomainen talletustili, tilinkäyttöväline (esimerkiksi ns. online-debit-kortti) sekä maksupalvelua koskevan toimeksiannon hoitaminen. Peruspankkipalveluita eivät sitä vastoin ole esimerkiksi luotolliset tilit tai erilaiset luottokortit.

Koska asiakkaalla on oikeus peruspankkipalveluihin, pankki ei voi kieltäytyä avaamasta tavanomaista talletustiliä muulloin kuin silloin, jos kieltäytymiseen on painava peruste. Tällainen voi olla esimerkiksi se, ettei asiakasta ole voitu luotettavasti tunnistaa tai ettei asiakassuhteelle ole todellista tarvetta. Kieltäytyminen voi perustua myös asiakkaan aikaisempaan tiliä tai tilinkäyttövälinettä koskeneeseen olennaiseen sopimusrikkomukseen tai siihen, että pankilla on syytä epäillä väärinkäytöksiä. Kieltäytymisen peruste on yleensä ilmoitettava asiakkaalle.

Heh .. totta turiset. Itsekin avasin uuden tilin Nordeaan, niin virkailija alkoi vaatimaan, että minun on laitettava kaikki tulonsiirtoni pankkiin. Ihmettelin hetken mielessäni, että hetkinen, eikös jokaisella ole oikeus avata aivan sellainen tili kuin itse tahtoo.

Valehtelin sitten silmät kirkkaana siirtäväni tuloni Nordeaan, vaan paskat siirtänyt moniin vuosiin. 

Ne valehtelee meille, valehdellaan me takaisin! 

Ap

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän