Onko väärin tehdä ääni käheänä asiakaspalvelutyötä?
Kommentit (3)
Ei se väärin ole jos se onnistuu. Kyllä mielestäni voi olla kaupan kassalla vaikka ääni olisi mennyt, mutta turha mennä johonkin info-pisteeseen tai vaikka hoitajan hommiin, kun siinä hommassa se puhekyky on aika olennaista kuitenkin.
Ehkä tosin kannattaisi ihan vaan lepuuttaa ääntä että paranisikin.
Missäs päin maailmaa saa saikkua siitä hyvästä että ääni on käheänä, jos ei ole muita oireita? Ei mulle ainakaan ole mikään valinta että menenkö töihin vai ei, jos en kerran enää ole riittävän sairas saikulle, enkä siellä töissä voi valita mitä töitä teen. Jos joku kysyy minulta jotain niin pakkohan sille on vastata. :)
Eli ääni käheänä sitten kähistään siellä töissä koska sinne kuitenkin pitää joka tapauksessa mennä, sille ei kukaan mahda mitään.
On. Asiakaspalvelija viestii yrityksestä ulospäin ja vaikka voisi luulla viestin olevan se, että "välitämme asiakkaistamme niin paljon, että tulemme jopa kipeinä töihin", niin se viesti on kuitenkin jotenkin sellainen, että "laitamme sinut tuntemaan syyllisyyttä henkilökuntamme riittämättömyydestä" tms.