Lue keskustelun säännöt.
Kassat suuttuu jos tervehtii ensin
04.09.2015 |
Olen huomannut että kassat suuttuu jos tervehdin itse ensin kun tulen kassalle. Teen sitä koska ajattelen asioimisen menevän siten nopeammin. ( jonoa minun takana)
Aina se " Vittuako siinä tervehdit , MINÄ tervehdin ensin" - ilme joka tulee.
Eli kyse on siitä että heidät on käsketty tervehtiä. muuten he ei sitä jollekin vitun asiakkaalle tekiskään...
Luulevat olevansa täkeitä kun tervehtivät ensin.... He PÄÄTTÄVÄT tervehtimisestä !
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt ollaan kyllä perimmäisten asioiden äärellä