Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Victoria's Secret Forumiin

Vierailija
04.09.2015 |

Huoh. Se liike on taas sellainen, josta saa vaan niitä ylimakeita tuoksuja ja jotain meikkipusseja ja muita asusteita. Ei rintaliivejä. Sitten siellä on taas aivopestyt pikku pissikset jonossa ja lähtevät leuhkasti heilutellen VS:n pinkkiä kassia. Naurettavaa, vaikka hyvä liikeideahan se kyllä on :D Yliarvostettu merkki muutenkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpismerkki Jenkeissä, vähän ku Seppälä oli ennen. Sieltä sai 90-luvulla tosi halpoja alusvaatteita. Nyt jostain syystä luksusmerkki. Olisko seksin ja photoshoppauksen reipas käyttö markkinoinnissa?

Vierailija
2/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ihan innoissani menin käymään liikkeessä ulkomailla jokunen vuosi sitten, kun on niin hehkutettu niitä tuoksuja ja muita juttuja. Tyrmistyin. Eihän niitä voi yli parikymppinen käyttää, tai minä en ainakaan kehtaa. Joka tuoksu haisee vielä teinimmälle kuin Escadan kesätuoksut. Meikkipussitkin made in china -laatua. En ole viitsinyt ostaa mitään, vaikka tuon ensimmäisen tyrmistyttävän kerran jälkeen olen muutamaan otteeseen pyörähtänyt liikkeessä kun on lentokentällä tullut vastaan. Noh, kiva juttu teinitytöille että avaavat Forumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isorintaisen on turha etsiä sieltä itselleen hyvää rintaliiviä. 

Vierailija
4/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin VS:n Pinkin liikkeen suomeen. Pidän ihan älyttömästi niiden pikkareista, ja joka jenkkireissulla hamstraan niitä hirveät määrät.
Mutta että joku assari- ja tuoksuVS suomeen?? En ymmärrä.

Vierailija
5/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva uutinen mun 13-vuotiaalle. Itse en niinkään välitä mutta toi VS tuntuu olevan tän hetken IN-juttu teinien keskuudessa.

Vierailija
6/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ihan hyväkin etteivät myy alusvaatteita Suomessa,  olis vaan instagramit yms täynnä 13-vuotiaiden alusvaatekuvia hashtagilla #VS. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä niiden pikkarit on, omistan kahdet. Mutta ne tuoksut on kamalia! Ja voiteet ihan yhtä hirveää kusetusta. Ostin jonkun vartalolle tarkoitetun mistin, joka löyhkää! Ja vartalovoiteen, joka tuntuu inhottavan nihkeältä, kuin märällä rätillä ihoaan olisi hangannut.

Vierailija
8/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhulla odotan miten some täyttyy näistä sopuleista VS kassiensa kanssa... Olevinaan niin hienoja, vaikka ovat halpoja mutta silti laatuunsa nähden kalliita.