Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teette ulkona tähän aikaan vuodesta?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hakkaan pihalla jäälämpäreiden reunoja ja kuskaan lunta talon vierustoilta kauemmas:)! Siivoilen lintulautojen alustoita yms. roskia talven jäljiltä. Odotan oikeata kevättä.
Koiranpaskatwistiä.
käy ihan liikunnasta kun hyppii, loikkii ja väistelee välinpitämättömien mulkkupäiden=koiranomistajien, jättämiä koiranpaskakasoja.
Alue: Aihe vapaa
Ei mitään. Katsotaan vaan ikkunasta ulos. Ei siellä ole mitään tekemistä. Paitsi jos ottaa pari desiä vodkaa niin ehkä löytää jotain mielenkiintoista.