Lue keskustelun säännöt.
Täytyykö kerhokavereille ostaa läksiäsen kunniaksi jotain vaikka naposteltavaa?
28.10.2007 |
Lapseni lopettaa kerhon, kun lähden töihin. Ohjaajille olen jo ostanut jotain pientä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On aika yleistä että pikkulasten harrastusporukoissa on paljon vaihtuvuutta, juuri äitien/isien töihinpalaamisen takia. Me käymme muskarissa, jumpassa ja kerhossa, ja ehkä alle kymmenen lasta on " alkuperäistä" porukkaa. Kukaan ei ole koskaan mitenkään huomioinut lopettamistaan.