Lue keskustelun säännöt.
Voi apua
03.08.2006 |
Mein hiekkalaatikolla oli kävellyt joku lintu, ihan selvät jäljet oli. mitä nyt teen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMein hiekkalaatikolla oli kävellyt joku lintu, ihan selvät jäljet oli. mitä nyt teen?
En ole vielä päästänyt lapsia sinne ollenkaan. Mihin ihmeeseen mä ne hiekat laitan. roskiinko? apua, jos siellä on viel linnunkakkaa,ni miten mä uskallan sen tyhjentää. Täytyy laittaa jotkut hanskat käteen.