Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua

Vierailija
03.08.2006 |

Mein hiekkalaatikolla oli kävellyt joku lintu, ihan selvät jäljet oli. mitä nyt teen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä päästänyt lapsia sinne ollenkaan. Mihin ihmeeseen mä ne hiekat laitan. roskiinko? apua, jos siellä on viel linnunkakkaa,ni miten mä uskallan sen tyhjentää. Täytyy laittaa jotkut hanskat käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme