Auttaisiko joku Saunalahden liittymä- ja puhelinvaihtoasiassa, olen ihan paniikissa...
Siis kysyisin vaan sellaista, että kun oma entinen liittymäni ja puhelimeni sopimus tulee täyteen 4 kk kuluttua, jolloin voin virallisesti vaihtaa sekä liittymän ja puhelimen, mutta kuulin, että myös aikaisemmin voi esim. kerran vaihtaa liittymän ja puhelimen. No, nyt kävin vaihtamassa niitä omilla sivuillani, mutta jotenkin heidän ohjeensa ei ole niin selkeitä, että sain vaihdettua vain liittymän. Menin ehkä väärästä kohdasta vaihtamaan, sillä jotenkin vaan en kyennyt pääsemään siihen tilaan, että voisin vaihtaa myös puhelimeni. Eli kysymykseni kuuluu, jos soitan heti huomenaamulla sinne asiakaspalveluun, niin uskovatkohan he, että todella olen tehnyt virheen ja haluan myös puhelimen ton liittymän oheen, että he ymmärtävät inhimillisiä virheitä?
Tämä kuullostaa ihan hullulta, mutta siis en saa tähän aikaan ketään kiinni siellä Saunalahdessa. Vaihdoin Eliitti 3G-liittymään. osaisiko please joku sanoa, miten minulle käy.