Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnellisesti naimisissa ja ihastunut työkaveriin

Vierailija
19.09.2014 |

En voi ajatellakaan muuta kuin häntä.
Voisinko kertoa työkaverille tunteeni vai pitäisikö olla hiljaa?
Kohtalotovereita? Mitä teitte?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa. Kerran sitä vain eletään :)

Vierailija
2/2 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut. Miksi kertoisin, kun olen onnellisesti naimisissa? Miksi ihmeessä sinäkään kertoisit, jos et kerran hingu eroa onnellisesta liitostasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi