Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, mistä johtuu kun silmäluomet nykii????

Vierailija
02.02.2008 |

Nyt on viikon verran ollut iha nihmeen paljon silmäluomien nykimistä, se on todella ärsyttävää!! Johtuuko jostain vitamiinin puutteesta, vai jostain muusta??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävää vipatusta!



en kyllä tiedä mistä se johtuu

Vierailija
2/5 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vipattaa lihakset stressin takia, myös jaloissa ja kässsä ja kyljissä, se se vasta ärsyttävää. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saattaa olla jotain vitamiininpuutostakin.

Lihasrelaksantit juuri aloitin ja hierojalla käynnin, pitäisi vielä noita vitamiineja muistaa ottaa..



ap

Vierailija
4/5 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä joskus ollut ja kun jumppasin ja venyttelin pahimmat jämpit pois niin silmäkulman nykiminenkin lakkas;).

Vierailija
5/5 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskee minulle aina, kun stressi ja väsymys menee turhan överiksi. Hyvä merkki, että tajuan koska viimeistään pitää hiljentää tahtia. Se sitten auttaa sekä väsymykseen että silmän nykymiseen.