Minkä kokoisen Jonathan välikausihaalarin ostaisitte kevääksi? Tyttö on nyt n. 98-99cm pitkä.
Kommentit (9)
Eli vartalon mittasuhteista. tärkein mitta haalarissa on niska-haaramitta. Jos siitä kinnaa, niin eipä paljon auta vaikka lahkeissa ois 20 cm varaa. Siksi ostamme 99 cm pitkälle tytöllemme jo 116 cm haalarin, 110 talvihaalarissa kun ei ole enää kuin 3-4 cm niskahaaramitassa varaa. Ei tuonkokoinen menisi enää ensi syksynä.
mutta se ei syksyllä varmaan enää mene, Jonathanit ovat aika nafteja mitoitukseltaan. Itse asiassa mieluiten ostaisin 104-senttisen Remun tai (jos pyöreämpi lapsi kuin meidän kukkakeppimme) Reiman.
t. 100-senttisen äiti, samoja pähkäillyt
Heh :) Meillä on vissiin aika erimuotoiset lapset. Itse asiassa tuo oli arvokasta tietoa mullekin, kiitos 5.
t. 7
pituutta en tällä hetkellä tiedä. Tytöllä on edelleen on käytössä viime vuotinen Jonathanin 98cm talvihaalari. Nyt se alkaa olemaan siinä rajoilla että onko liian pieni. Mutta siis että ei ainakaan tuo ole mitoitukseltaan nafti.
Eli ap:lle sanoisin että 104cm menee mitä luultavimmin ensi syksynkin.
Meillä on 108 cm pitkällä lapsella käytössä 104-senttinen toppahaalari, joka oli jo viime talvena käytössä, kun lapsi oli n. 98-103 cm pitkä. Oli tuolloin viime talvenakin ihan hyvä tuo haalari, ei yhtään liian iso.
ja viime keväästä asti ollut käytössä Jonathanin housu/takkipuku 110 cm. Tytön mittasuhteet ovat sellaiset että viime keväänä (silloin varmaan tuo hieman alle 100 cm) sovitettu Jonathanin 104 haalari oli lahkeista sopivalla kasvuvaralla (ei liian suuri) mutta hihoista juuri sopiva (ei kasvuvaraa). 110 haalari taasen oli hihoista sopivalla kasvuvaralla mutta lahkeista IHAN kamalan iso.
Aioin ostaa haalarin mutta meni sitten takki/housupuvuksi, ja tuohon isompaan kokoon.
Vierailija:
pituutta en tällä hetkellä tiedä. Tytöllä on edelleen on käytössä viime vuotinen Jonathanin 98cm talvihaalari. Nyt se alkaa olemaan siinä rajoilla että onko liian pieni. Mutta siis että ei ainakaan tuo ole mitoitukseltaan nafti.Eli ap:lle sanoisin että 104cm menee mitä luultavimmin ensi syksynkin.
meidän tyttö on saman kokoinen (myös nyt 3,5v) ja 98 Jonathanin talvihaalari meni viime kevään juuri ja juuri, kevättalvi taidettiin käyttää 104cm kirppishaalaria.
Vierailija:
Vierailija:
pituutta en tällä hetkellä tiedä. Tytöllä on edelleen on käytössä viime vuotinen Jonathanin 98cm talvihaalari. Nyt se alkaa olemaan siinä rajoilla että onko liian pieni. Mutta siis että ei ainakaan tuo ole mitoitukseltaan nafti.Eli ap:lle sanoisin että 104cm menee mitä luultavimmin ensi syksynkin.
meidän tyttö on saman kokoinen (myös nyt 3,5v) ja 98 Jonathanin talvihaalari meni viime kevään juuri ja juuri, kevättalvi taidettiin käyttää 104cm kirppishaalaria.
Itse ostin keväällä n. 104-senttiselle 110 cm Jonathanin haalarin, ja se oli vielä syksylläkin liian iso, lahkeet viistivät maata kengätkin jalassa. Menee vielä ainakin tämän kevään, pituutta tytöllä nyt 110 cm.