Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hiljeneekö palsta juhannukseksi?
18.06.2015 |
On jotenkin tylsää täällä. Ovatko mammat mökeillään sateessa grillaamassa? Keksikää nyt edes joku hauska provo.
Kommentit (2)
Vitut hiljene.
Sama yksinäinen ja katkera porukka täällä jatkaa. Ei meillä mitään menoa ole.
Kehittelen juuri jotain messevää panojuttua... eikö se ole uskottavaa, että me panohirmut tsättäämme täällä aina juhlapyhisin ja viikonloppuöisin - Suomen kuumimmat mirrit ja kollit :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tietenkin hiljenee, ihmiset ovat mökeillään ja ystäviensä kanssa. Kaikkialla ei todellakaan sada. Minäkin häivyn perheen seuraan kohta.