Olen yli 1kk yrittänyt perua vauva-lehteä!!!
Sain yli kuukausi sitten laskun vauvalehdeltä ja uusi kausi oli alkanut. Olen nyt siitä lähtien melkein päivittäin yrittänyt soittaa ja perua tilausta, mutta kukaan ei vastaa!!? Soittanut aina 10min kerralla. Varmaan hieno puhelinlasku tulossa. On tainnut tulla paljon peruutuksia, kun on ihan jonoksi asti!!!
Kommentit (17)
Jonottaa tosin täytyy, että pääsee langanpäähän.
Ei saa peruutua kuin puhelimella ja sinnekkin pitää erikseen valita numero mikä on tarkoittettu vain perumiseen
netissä, et tarvi kuin asiakasnumeron ja rekisteröidyt vaan sinne SanomaMagazinesin sivuille..
Voi olla että sulle pieni lasku tulee siitä että ovat lähettäneet ns. ylimääräsen lehden, joskus tulee, joskus ei.
olen saanut aina kaikki lehdet peruutettua netissä. Nykyaikanahan se on helpompaakin tollaselle firmalle joille tulee päivittäin varmasti satoja soittoja lehtiperuutuksista.
t: 6
Ei saa peruutua kuin puhelimella ja sinnekkin pitää erikseen valita numero mikä on tarkoittettu vain perumiseen
Niin mikä tässä on ongelma?
Minä perun aina lehden netin kautta, kun olen maksanut laskun kyseiseltä kaudelta minkä haluan vain tilata. Näin ei tule hätä käteen sitten kun uusi jakso alkaakin.
sama ongelma!
Olin perunut vauva-lehden tilauksen päättymään lokakuulle, mutta tulikin lasku, että uusi tilaus alkanut..
Itse yritin usean viikon soittaa kun olisin halunnut laskun kahteen erään mutta tosiaan ei vastata vaan jonottaa saa vaikka päivän,toivon mukaan niistä ei laskuteta..sitten kyllästyin ja maksoin laskun yhdessä erässä.
ilman ongelmia. Pian perumisen jälkeen ovat vielä soittaneet perään ja tarjonneet lehteä tarjoushintaan.
http://www.sanomamagazines.fi/
Jo tossa etusivulla mainitaan että puhelinpalvelu on ruuhkautunut teknisen virheen takia ja myöhemmin noilla sivuilla mainitaan että laita sähköpostia jos haluat irtisanoa tilauksen jos et halua koko kautta loppuun maksaa...
valitus, sen voi perua netissä. Turhaan maksatte ylimääräistä jonotuksesta ja tuolla nettisivulla sanotaan erikseen että puhelinpalvelu on ruuhkautunut, kuinka tyhmä pitää olla?!?
mutta kun en saa Sanoma Magazinesin asiakaspalvelun sivuja pelaamaan. Kone päästää sivulle, ja seuraavassa sekunnissa tulee ilmoitus virheestä, joku verkkosivun palautusongelma. Joten mulla ei onnistu sieltäkään. Kiva.
Ei saa peruutua kuin puhelimella ja sinnekkin pitää erikseen valita numero mikä on tarkoittettu vain perumiseen
Niin mikä tässä on ongelma? http://www.asiakaspalvelu.fi/irtisano/
Tuolta ei perunminen onnistunut, kun uusi laskutuskausi oli ehtynyt jo alkaa!
Mutta onneksi löysin uudenkohdan mistä se onnistui =)
lopetin tilauksen lokakuuhun ja nettisivu ilmoitti, että peruutus onnistui, kuitenkin tuli lasku uudesta kaudesta, mutta ei enää sitä marraskuun lehteä.. No, en tietenkään maksanut laskua ja luultavasti asia on sillä selvä.
se niiden puhelinpalvelu on ruuhkautunut, kun kaikki soittaa sinne ja haukkuu firmaa näistä turhista laskuista, joita ovat saaneet...
Eikä sitten jälkikäteen?