Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaippamerkeistä ja Babybjörn-lusikat

Vierailija
24.02.2006 |

Nythän on sanottu ettei vanhat poikamerkit enää liberolle kelpaa noissa keräilyissä vaan pitää olla pupuja. Nyttemmin selvästi jo merkitty kirjeisiinkin, mutta kysymys kuuluu



Onko joku saanut lusikat (11merkkiä) vaikka olisi laittanut poikamerkkejä, tai vaan osan pupuja??



Ottaa pattiin kun on monta lasta lyhyellä ikäerolla ja ostanut tarjouksesta syksylläkin vaippoja valmiiksi niin nyt ne merkit ei kelpaa.pöh.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadevaateisiin laitoin osan poikamerkkejä ja enkä saanut kaikkea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä