Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoo, saan yhden m*****n liemeen ja syvälle!

Vierailija
03.05.2006 |

Ihan itte on asiat tehny niin et päästään hirttämään se omaan köyteensä. JEEE!!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsen tekemään rikosilmotuksen ainakin tyypistä ittestään. Täytynee jutella juristille asia et tietää millai homma etenee. Olis maksanu velkansa niinku sovittiin...

Haitat mitä olis voinu mulle tulla tästä tempusta on aikamoiset, joten voi olla et ei selviä pelkällä sormen heristyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi