Perkules kun taaskaan eivät terveyskeskuksessa auta!!!!
Pienellä lapsella nyt 4päivää ollut ripulia. Ei siinä mitään, mutta lapseni mummolla eli äitilläni todettiin juuri joku bakteeri jonka oli saanut/tuonut mukanaan turkin matkalta. Siinä oli oireena siis ripuli. Äitini sai siihen lääkkeet(antibiootti kuurin). Soitin eilen arvauskeskukseen ja kerroin tilanteen ja sen että lapseltani olisi hyvä ottaa kakkanäyte ja pois sulkea sen bakteerin mahdollisuus, mut eiii... Ei kuulema nyt kerkiä, on niin ruuhkaa että koittakaa nyt vaan pärjätä, siellä sanottiin. Mitä HELVETTIÄ!! Mitä jos lapseni ripuli johtuukin tästä bakteerista??? Se tarvitsee siihen lääkkeet!! Mitä siis tehdä??
Kommentit (2)
suoraan paikan päälle! Ja istut siellä niin kauan, että saat palvelua ;)
Minkä ikäinen lapsi ja pysyykö neste sisällä? Mikä on lapsen yleisvointi?