Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja nurmikonleikkaus

Vierailija
03.06.2009 |

Saako raskaana oleva leikata nurmikkoa koneella!? Jostain kuulin, että istukka voi irrota tärinästä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerroin viikonloppuna leikanneeni nurmikkoa ja jo äitisyomalla olen. Jäi vain vaivaamaan, kun ei tullut pieneen mieleenkään että tämä olisi kiellettyä... AP

Vierailija
2/6 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit kyllä huomannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyl kyselin asiaa terveydenhoitajalta ja se oli huolissaan ihan muusta, eli mun jaksamisesta.. ei mistään istukan irtoamisesta

Vierailija
4/6 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se ei olisi hyväksi sen takia, että siinä hengittelee sitä pakokaasua, tai mitä se nyt on (bensankatkua), niin pitkään.

Vierailija
5/6 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin vain sen verran rauhallisesti ettei tuntunut pahalta. Ja enemmänkin sain raitista ilmaa kuin mitään höyryjä leikkurista. Ei kyllä käynyt mielessäkään että vois olla kiellettyä.

Vierailija
6/6 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos irtoaisi, elämä olisi tosi väärallista, koska esim kivettyä katua pitkin ajettaessa tulee paljon pahempaa tärinää, bussin kyydissä ihan asfaltillakin on pahempaa tärinää, herranjestas, mitä jos kävellessä askeleet ei olekaan ihan valtterikönösluokkaa, vaan vähän töksähtelee....

On totta, että istukka voi irrota kovista tärähdyksistä. Esimerkisi jos tulet yhtäkkiä runtatuksi jääkiekkopelissä laidan ja toisen pelaajan väliin 800 kilon voimalla tai putoat hevosen selästä tai joudut autokolariin. Mutta ei, ruohonleikkurin tärinästä se ei irtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi