Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huuto.net:rahat kirjeessä??

Vierailija
03.06.2009 |

ostaja haluaa postittaa minulle maksun kirjeessä,muutaman kymmenen euroa? eikä tilille... minkä ihmeen takia?

selittäkääs te,jotka harrastatte kirjeessä rahojen lähettelyä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnareita (sori kissa painoi vahingossa capsin päälle) ja asuu jossain korvessa, mistä on automaatille matkaa.

Vierailija
2/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyseessä joku jolla ei saa näkyä jotkut tulot tilillä? Joku joka saa jotain sosiaalitukia ja äiti on vaikka antanut käteistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei käy eikä sovi??

siinähän on riski,molemminpuolin,esim. ostaja sanoo lähettäneensä maksun,eikä lähetäkkään,ja syyttää minua rahojen kähvellyksestä...

..tai minä saan kirjeen perille,ja väitän,että mitään rahoja ei ole tullutkaan?

aika riskiä?

minä haluan maksun pankkiin,se on molemmille eduksi.

tai sitten en myy tuotetta.

voinko tehdä niin?

-ap

Vierailija
4/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään menetä. Teet vain selväksi ostajalle, että hän omalla riskillään lähettää rahat ja jos katoavat postissa niin se ei ole sinun syysi.

Vierailija
5/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa sinulla ole juuri mitään riskiä - et vaan lähetä tuotetta, jos et saa rahoja. Paljolti riippuu siitä, mitä olet rustinut sinne kohtaan, että mikä maksutapa. Jos olet rustinut että käteinen ja pankkitili, niin tuo on minusta hyväksyttävä. Jos on pelkkä pankkitili, niin sit ei tietty.

Vierailija
6/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulainen lähetti jonkun lahjarahan postitse.. ei tullut ikinä perille. eli joku postissa tosiaankin kähvelsi sen.

siitä lähtien en ole postitse rahaa huolinut keltään.

-ap

Vierailija
7/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tietty laittanut "käteisenkin" kohdalle ruksin,mutta luonnollisesti ajatellut,että se on silloin noutokauppa.

täytyypä seuraaviin kohteisiin kirjoittaa,että en huoli maksua kirjeitse...

-ap

Vierailija
8/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajahan siinä ottaa riskin.

Kyseessä on joku raukka aaveemamma jolla on pelkästään yhteinen tili miehensä kanssa eikä hän halua syystä tai toisesta että miehensä näkee että hän on tehnyt tuon ostoksen. Jos kyseessä on vaikkapa lastenvaatteet niin ehkä mies on ärähtänyt että "noille penskoille et kyllä enää tuhlaa pätkääkään rahaa ja osta niille vaatteita". Tmv.

Anna armoa raukalle ja suostu pyyntöön. Et sinä siinä mitään häviä.

Vierailija
9/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vain ja ainoastaan vakuutettuna kirjeenä. Postin toimitusehtojen mukaan siis. Ja syynä on juuri se, että kukaan ei pysty todistamaan että joku on lähettänyt tavallisessa kirjeessä rahaa, eikä myöskään sitä että joku on vastaanottanut kirjeen, jossa on rahaa. Näin ollen korvauksia ei makseta. Huijarit aina yrittää juuri jotain "posti on hukannut rahat" tyylistä juttua...

Vierailija
10/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajalla ei siis ollut rahaa tilillä, mutta oli käteisenä. Minulle se olisi ollut ok. Mutta lopulta hän sai pankkitililleen rahaa ja maksoi tilille. Pienestä summasta oli kyse. Järkevää toki on pakata se sitten niin, ettei läpi näy että rahaahan siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi