Muumimukien keräilijät, mitä teette mukeillanne?
Elli onko ne vaan kaapissa piilossa tai esille vai käytättekö niitä oikeasti? Meillä ne on päivittäisessä käytössä, mutta toisaalta kun niitä on niin paljon, niin monia en ole varmaan käyttänyt pitkiin aikoihin.
Kommentit (11)
ovat hyllyllä ja päivittäisessä käytössä on uusimmat, n 5 v sisällä ostetut.
mulla on myös kaapit ja hyllyt täynnä kaikkea muutakin, eli olen keräilijäluonne.
nyt niitä rupee oleen niin paljon että kaikkia ei tule enää käytettyä ahkerasti... tarttis laittaa sivuun oikein kunnolla ettei noi kaapit tipu alas niiden painosta :)
tosin meillä ei mitään vanhoja harvinaisuuksia olekaan.
Vanhimpia en käytä, uudemmat ovat käytössä lähinnä, kun käy vieraita, pidetään synttäreitä tms.
vain käyttöä varten ;)Mietin pari vuotta sitten, mitä sarjaa alan keräämään, enkä löytänyt mitään muutakaan yhtä kivaa sarjaa!
Juon niistä kahvin, teemuki on sitten toisenlainen! ;) Mielentilan mukaan valitsen mikä muki minäkin päivänä toimii kahvikuppinani :) Keväisin miellyttää esim. vaaleanvihreä ja keltainen, joulun aikaan talvimukit jne..Ovat mun terapiakupposia!
Myös arkivieraille tarjotaan kahvit muumimukeista yleensä. Juhlissa sitten "hienommat" kupit.
En tosin ole oikea keräilijä, lapset on noita mukeja lahjoina saaneet. Mukeja ehkä tusinan verran, vanhimmat ehkä 10v vanhoja mutta samalla lailla käytössä kaikki.
Tosin en ole minäkään keräilijä, kunhan tykkään niistä.
Erityisesti nautin kahvista, kun juon sen ilmaiseksi saadusta, huutonetin mukaan 80 euron arvoisesta muumimukista :-) Enkä edes nimeä sille tiedä, sellanen punanen.
lukuunottamatta paria vanhinta sekä muutamaa sesonkimukia, joita myytiin vain rajallinen määrä. Suosikkejani ovat Vilijonkka-muki sekä viimekesäinen Rantaelämää-muki.
Joukossa on muutama arvokkaampikin muki, mutta en juon kyllä niistäkin ihan tasapuolisesti.
se ainokainen minkä omistan :)