Tajusin tätä palstaa lukiessani
että omaan kaikki täällä halveksittavat/haukutut ominaisuudet ! Olen suurperheen äiti, 41 vuotiaana raskaana, ylipainoinen, minulla on tatuointi ja olen kakkosnainen.
Kommentit (16)
eipä mitään väliä noilla muilla, mutta miten ihmeessä siedät kakkosnaisen roolia?
ja tuo kakkosnaisena oleminen on oma tarinansa, joka täällä aivan varmasti teilataan heti. Mutta takana hieno mies, joka ei tahdo sairasta vaimoaan jättää ja meidän suhteemme onkin lähinnä henkinen (hyvin harvoin seksiä) viihdymme hyvin keskenämme ja arvostan häntä kovin valintojensa vuoksi. Ehkä joku päivä me pystymme olemaan pariskunta ihan kunnolla, mutta aika näyttää.
Elämä vain on joskus sellaista että asiat menevätkin eritavoin kuin yleiset moraalisäännöt vaativat.
facebookissa en ole käynyt ikuna, lapset eivät ole virikehoidossa, vastaan myös synttärikutsuihin :D
ap
Käytätkö kestoja?
Imetätkö pitkään?
Annatko lapsillesi karkkia?
Saavatko lapsesi katsoa telkkaria?
Pukeudutko liian hienosti puistoon (leggingsit ja balleriinat)?
enpä käytä crocsejakaan, eikä ole marimekkoakaan kaapissa, lapsena kyllä aina päällä marimekko-kuteita kelpaako se ? :D
karkkia popsivat ja taitavatpa kiiveät joskus liukumäen liuskaakin ylös, telkkua katsovat, ja pukeutuminen farkku-t-paita-huppari-linjaa miltei aina. Imettänyt olen välillä 1kk-1v, miten on putkeen lähtenyt. Nyt painun syöttämään katrastani ja ihan normisapuskalla, välillä eineksiä välillä kotisapuskaa :D
eikö ole tärkeintä, että itse arvostaa itseään ja tietää huolehtivansa lapsistaan niin hyvin kuin itse vain kykenee:)
Siellä ap nyt lämmittelee niitä eineksiään, niih!
Kirjottaa varmaan virheitäkin, asuu ehkä lähiössä. Varmaan nyt sitten tykkää siitä ruoastaankin, ja ei edes sen jälkeen mee puntarille ja lenkille (lapset kantoliinassa).
On aihettakin vihata semmoista. ;)
Hih, onneks löytyy huumorintajua av-mammoilta
riittävästi, ja myöntää, että ylipaino johtuu vain ja ainoastaan siitä, että on kaikilta henkisiltä ja moraalisilta ominaisuuksiltaan alempi kuin hoikemmat kanssaihmisensä.
ja hirveen iso omakotitalo ja hirveen isot tulot kanssa. Juu, ja jopa tuntemattomille lapsille ostat hirveän kalliita lahjoja.
Toi kirjoitusvirheiden tekeminen oli hyvä. Ainakin yhdys sanat muistat kirjoittaa erikseen. =)
mutta toi kakkosnainen??