Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin tätä palstaa lukiessani

Vierailija
02.06.2009 |

että omaan kaikki täällä halveksittavat/haukutut ominaisuudet ! Olen suurperheen äiti, 41 vuotiaana raskaana, ylipainoinen, minulla on tatuointi ja olen kakkosnainen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi kakkosnainen??

2/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö kalliita polttareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä mitään väliä noilla muilla, mutta miten ihmeessä siedät kakkosnaisen roolia?

Vierailija
4/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo kakkosnaisena oleminen on oma tarinansa, joka täällä aivan varmasti teilataan heti. Mutta takana hieno mies, joka ei tahdo sairasta vaimoaan jättää ja meidän suhteemme onkin lähinnä henkinen (hyvin harvoin seksiä) viihdymme hyvin keskenämme ja arvostan häntä kovin valintojensa vuoksi. Ehkä joku päivä me pystymme olemaan pariskunta ihan kunnolla, mutta aika näyttää.

Elämä vain on joskus sellaista että asiat menevätkin eritavoin kuin yleiset moraalisäännöt vaativat.

Vierailija
5/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookissa en ole käynyt ikuna, lapset eivät ole virikehoidossa, vastaan myös synttärikutsuihin :D

ap

Vierailija
6/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole MARIMEKKO -mamma?!?

Vierailija
8/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö kestoja?

Imetätkö pitkään?

Annatko lapsillesi karkkia?

Saavatko lapsesi katsoa telkkaria?

Pukeudutko liian hienosti puistoon (leggingsit ja balleriinat)?

Vierailija
9/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä käytä crocsejakaan, eikä ole marimekkoakaan kaapissa, lapsena kyllä aina päällä marimekko-kuteita kelpaako se ? :D

Vierailija
10/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkia popsivat ja taitavatpa kiiveät joskus liukumäen liuskaakin ylös, telkkua katsovat, ja pukeutuminen farkku-t-paita-huppari-linjaa miltei aina. Imettänyt olen välillä 1kk-1v, miten on putkeen lähtenyt. Nyt painun syöttämään katrastani ja ihan normisapuskalla, välillä eineksiä välillä kotisapuskaa :D

11/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me arvattiin! Olet vellipeppu!

Vierailija
12/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole tärkeintä, että itse arvostaa itseään ja tietää huolehtivansa lapsistaan niin hyvin kuin itse vain kykenee:)

Vierailija
13/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ap nyt lämmittelee niitä eineksiään, niih!

Kirjottaa varmaan virheitäkin, asuu ehkä lähiössä. Varmaan nyt sitten tykkää siitä ruoastaankin, ja ei edes sen jälkeen mee puntarille ja lenkille (lapset kantoliinassa).

On aihettakin vihata semmoista. ;)

Vierailija
14/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, onneks löytyy huumorintajua av-mammoilta

Vierailija
15/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävästi, ja myöntää, että ylipaino johtuu vain ja ainoastaan siitä, että on kaikilta henkisiltä ja moraalisilta ominaisuuksiltaan alempi kuin hoikemmat kanssaihmisensä.

Vierailija
16/16 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hirveen iso omakotitalo ja hirveen isot tulot kanssa. Juu, ja jopa tuntemattomille lapsille ostat hirveän kalliita lahjoja.

Toi kirjoitusvirheiden tekeminen oli hyvä. Ainakin yhdys sanat muistat kirjoittaa erikseen. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan