Uudet always siteet, aivan järkky haju!!
Kommentit (471)
Ehdotin hajustettuja siteitä vuoden turhakkeeksi. :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:49"]Maahantuojalle ei näytä auttavan palaute, koska sieltä tulee aina takaisin tuo sama, automaattinen vastaus, jossa ylistetään siteen ominaisuuksia ja rivien välistä annetaan ymmärtää, että asiakas ei ymmärrä näitä uusia hienouksia ja on väärässä arvostellessaan sidettä. Tuskin edes lukevat palautteita, kirjoitin itse nimittäin oman palautteeni ikään kuin vastineena tuolle automaattivastaukselle ja sain yllätys yllätys saman tekstin vastaukseksi.
[/quote]
mä vastasin palautteen vastaukseen, laitoin lisäkysymyksiä. EIVÄT OLE VASTANNEET. ilmeisesti siellä on vain robotti. ei ketään lukemassa. shaibs.
MTV3 kirjoitti aiheesta. Jakakaa facessa!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:05"]Oletteko kokeilleet, mitä mieltä?
[/quote]
Joko teillä vaippoja nuuhkivilla mielen vikaisilla on erittäin herkkä nenä tai sitten mua ei yksinkertaisesti kiinnosta vouhkata mistään hajuista sillä juuri tälläkin hetkellä mulla on alwaysin paketin mukaan tuoksuva vaippa haarovälissä eikä tässä sohvalla istuessa mikään tuoksu haise eikä pillua kirvele eikä muutenkaan ole ongelmia joten eikö tuon loputtoman nurinan sijaan ole yksinkertaisesti helpompaa siirtyä vaikka tenoihin?! Ne ei haise eikä pitäis olla muutakaan ongelmaa jos ei oo hiivaa tai muuta vastaavaa vaipoista johtumatonta vaivaa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:44"]Ehdotin hajustettuja siteitä vuoden turhakkeeksi. :)
[/quote]
Tein saman! Kävin äänestämässä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:05"]Oletteko kokeilleet, mitä mieltä?
[/quote]
Joko teillä vaippoja nuuhkivilla mielen vikaisilla on erittäin herkkä nenä tai sitten mua ei yksinkertaisesti kiinnosta vouhkata mistään hajuista sillä juuri tälläkin hetkellä mulla on alwaysin paketin mukaan tuoksuva vaippa haarovälissä eikä tässä sohvalla istuessa mikään tuoksu haise eikä pillua kirvele eikä muutenkaan ole ongelmia joten eikö tuon loputtoman nurinan sijaan ole yksinkertaisesti helpompaa siirtyä vaikka tenoihin?! Ne ei haise eikä pitäis olla muutakaan ongelmaa jos ei oo hiivaa tai muuta vastaavaa vaipoista johtumatonta vaivaa.
[/quote]
onnea sulle.
Allways-siteet on muutenkin kamalia. Jostain syystä käytin koko teini-iän jonnekin yli kaksikymppiseksi, mutta sitten alkoi ärsyttää alapäätä. Vieläkin niitä on ylijääneitä tallessa, joten joskus muiden loppuessa erehdyn käyttämään ja tuntuu ihan kamalalta. Karhea muovi alapäätä vasten... eiii. Kaiken lisäksi ne alkaa haisemaan parissa tunnissa, vaikkei olisi juuri mitään vuotanut. Nykyään käytän Vuokkosia, jotka tuntuu mukavalta, ei haise, ei rapise. Joo, siivekkeet voisi olla pidemmällä matkalla ja liimaa jää joskus alkkareihin, mutta se nyt on pieni ongelma verrattuna alapää-ärsytykseen. Kaiken lisäksi ovat kotimaisia. Suosittelen!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:49"]
Haju tarttuu pilluun! Mieheni kysyi että olenko laittanut jotain parfyymiä alapäähän kun puuhailtiin. No en ole vaan vahingossa ostin Always-pikkuhousunsuojia. Käytin pari päivää sitten ja haju oli vielä tallella.
[/quote]
Tuo pitää kyllä paikkansa mäkin oon käyttäny nuita alwaysin pikkuhousunsuojia ja haju tarttuu alapäähän pikkareihin ja farkkuihin. Mietin et haistaakohan sen myös muut siis vaatteiden läpi esim. työpaikalla?
Vaikka hajusiteitä jaettaisiin ilmatteeksi, en ottaisi niitä
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:19"]
Vitun menkkaset sillipillut. Käyttäkää jotain muita siteitä ja älkää menkkapäissänne ulisko turhasta. Tyhmäkin sen tajuaa, ettei voimakkaasti tuoksuvia siteitä kannata käyttää. Oma vika jos saatte jo haiseviin pilluihinne jonku hiivan. Leipokaa vaikka pullaa siitä, niin ehkä helpottaa.
[/quote]
Oletko noin itsekäs? Mieti niitä, jotka ostavat näitä, saavat oireita, mutta eivät osaa yhdistää näitä kahta asiaa toisiinsa. Mieti myös niitä ihmisiä jotka joutuvat jossain valmistamaan tällaisiä myrkkytuotteita. P&G on suuryritys, jonka tarkoitus on tuotttaa voittoa. Se ei tapahdu ihan eettisin perustein.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 09:39"]
Haju tarttuu pilluun! Mieheni kysyi että olenko laittanut jotain parfyymiä alapäähän kun puuhailtiin. No en ole vaan vahingossa ostin Always-pikkuhousunsuojia. Käytin pari päivää sitten ja haju oli vielä tallella.
[/quote]
Tuo pitää kyllä paikkansa mäkin oon käyttäny nuita alwaysin pikkuhousunsuojia ja haju tarttuu alapäähän pikkareihin ja farkkuihin. Mietin et haistaakohan sen myös muut siis vaatteiden läpi esim. työpaikalla?
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:21"]Kävinpä tänään citymarketissa ja nämä "hajusiteet" oli tarjouksessa kolme pakettia 6€:lla. On vissiin valmistajan täytynyt alkaa voimakkaampaan markkinointiin, kun eivät mene kaupaksi. Siitähän tuo kielii, että nämä hajustetut siteet yritetään saada kuluttajille käyttöön hinnalla millä hyvänsä. Ja tosiaankin, tuon tarjouslaarin ympärillä leijui tuo ällö haju.
[/quote]
Ihan törkeetä! Varmasti päätelmäsi pitää paikkaansa. Hullua että tällainen on mahdollista!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:07"]Minunkin oli sitten pakko luopua Alwaysistä parinkymmenen vuoden uskollisen asiakkuuden jälkeen. En muutenkaan käytä mitään hajusteita, ja nuo Alwaysit haisevat ihan tolkuttoman voimakkaasti ja vieläpä pahalle, joten se siitä. Kun ei niin ei.
Kävin läpi niin monta sidemerkkiä kuin lähikaupoista nyt sattui löytymään eli koko kirjon Vuokkosista X-traan sekä joitakin ulkomaalaisia outoja merkkejä. Olin joskus vuosia sitten kokeillut Libresseä ja pitänyt sitä kovana ja inhottavana, mutta nythän se onkin tosi pehmeä ja mukava; missä vaiheessa se oikein on muuttunut? Lisäksi siihen oli juuri tullut uusi pakkaussysteemi niin, ettei sidettä tarvitse enää kääriä vessapaperiin käytön jälkeen. Kätevä se ei edelleenkään ole, mutta paljon parempi kuin entinen.
Kirjoitin vielä Libresselle ja varmistin, ettei heillä ole aikeissa muuttaa siteitään hajusteellisiksi (sanoivat, ettei muutoksia valikoimaan ole lähiaikoina luvassa), joten minusta tuli nyt lopulta Libressen asiakas. Totta puhuen hieman harmittaa, etten ryhtynyt vaihto-operaatioon jo aiemmin, sillä nämä siteet eivät aiheuta minulle ihoreaktioita kuten Always, etenkin jos sitä joutui käyttämään pitempään (muovi kai hautoi).
Niin että kiitti vaan näistä vuosista, Always. Muistan hyvin, kuinka sain teiltä ekat mainossiteet kotiin 90-luvulla, ja minun oli pakko kaataa niihin vettä uskoakseni, että niinkin ohuet siteet todellakin pystyivät imemään yllättävän paljon nestettä! Juuri nyt tuntuu siltä, etten vaihtaisi enää takaisin, vaikka Always hajusteista (painostuksen vuoksi) luopuisikin. Totean vain kuten Kummelissa aikoinaan: pitäkää tunkkinne.
[/quote]
Teitään ilmoituksen ihoärsytyksestä tukesiin?
Tän ketjun innoittamana kokeilin Vuokkosia. Ihania! Tosi mukavia ja pehmeitä. Ja kotimaisia! Minusta on kiva ajatus että valmistetaan Suomessa.
Mäkin ostin Vuokkosia. En kestä mitään voimakkaita keinotekoisia hajuja, joten hajupakkaukset jää hyllylle. Toivottavasti noi on hyviä, en ole vielä kokeillut. Aikamoista kilpailijoiden laariin toimimista Alwaysilta, eikö yhtään seurata mitä "markkinat" nykyään haluaa ja mitä Pohjoismaissa halutaan? Varmaan joo jossain Englannissa, jossa on aina suihkutettu vessa oksettavilla hajusuihkeilla käytön jälkeen jne tällaiset hajusiteet tekee kauppansa, mutta täällä arvostetaan ihan muita asioita kuten luonnonmukaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:05"]Oletteko kokeilleet, mitä mieltä?
[/quote]
[/quote] Vai käytät sinä vaippoja? :D
[/quote]Puhutko sä joka paikassa tälleen alatyylisesti? Mikset voi sanoa sivistyneesti vaikka alapää? Millanen kotikasvatus sulla on ollut? Entä syljetkö ja virstaatko kaduilla/puistoissa?
Mulla on hajustettua Alwaysia ja myös kamomillahajustettua wc-paperi löytyy! Deodorantteja, hajuvesiä, kukkia, pyykinpesuaine, tiskiaine kaikki hajustettuja :)
t. tuoksut ovat ihania
Mää ainakin