Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudet always siteet, aivan järkky haju!!

Vierailija
25.05.2015 |

Oletteko kokeilleet, mitä mieltä? 

Kommentit (471)

Vierailija
121/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 05:23"]Olen käyttänyt Alwaysin siteitä jo noin 20 vuotta ja tämän ketjun ansiosta menin pelonsekaisin tuntein eilen katsomaan Prisman valikoimaa. Mutta helpotuksen huokaus: tutut siteet oli paketissa, jossa luki "fragrance-free". Jee!
[/quote]

No katsopa onko tuote sama. Jotkut täällä ovat sanoneet että myös ne tuoksuu/haisee.

Vierailija
122/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää se, että ennen oli toimiva tuote ja nyt sitä mentiin muuttamaan ja ainesosista ei kerrota käyttäjälle. Hajuja neutralisoiva tuote haisee itsessään ja vain kaksi-kolme tuotetta jätetään ilman hajua. Kaikki muut tuotteet tehdään uudella kaavalla ja kuluttajalle itselleen ei annetan mahdollisuutta ostaa enää vanhaa toimivaa HAJUTONTA tuotetta. Sahaavat omaa nilkkaansa, minä en enää tule käyttämään Always tuotteita, vaikka olin tähän mennessä ostanut lähestulkoon 25 vuotta vain Alwaysin tuotteita. Ihollani on siis ollut elämäni aikana tähän mennessä 36000h materiaalia, josta valmistajan ei ole tarvinnut kertoa käyttäjälle mitään ja viranomainenkaan ei ole tarkistanut niitä. Että tälläisia terveystuotteita!

Nyt katsoin uusin silmin löytääkseni käyttöön korvaavia tuotteita ja huomasin että suomalaisessa Vuokkosessa ei lisätä valmistuksessa tuotteisiin kemikaaleja ja se on saanut allergialiiton ja ympäristö joutsenmerkin! Voi, miksi en ollut siirtynyt kokonaan suomalaiseen jo aikaisemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:37"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:45"]Älkää nyt ruvetko hysteerisiksi. Netissä on monenlaista vasemmistolaista boikotoijaa, jotka alkaa levittää huhuja menestyneistä tuotteista. Ei se haju nyt NIIN voimakas ole :O Eikä siitä kaikille tule ärsytystä. Ei kaikilla ole myöskään siitepölyallergiaa. Tai hajuvesiallergiaa.
[/quote]
katsoitko mitä nää sisältää. ei tartte olla allergiaa että näistä saa ihottuman.

http://blogit.kaksplus.fi/kotitalouskriisi/always-valiaikatietoja/
[/quote]
HIHHHUH!

Vierailija
124/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Libressen yöside yhtähyvä kuin Alwaysin yöside?
Mulla on sen verran runsaat kuukautiset, et yösiteitä käyttelen päivisinkin ja nyt pitäs ton Alwaysin tilalle jotain muuta saada.

Vierailija
125/471 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 20:52"]Libressen yöside on pitkä ja hajuton. Olen alkanut käyttää niitä.
[/quote]

Ok. Kiitti vinkistä.

Vierailija
126/471 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 20:48"]Voi vee! Mä hain siteitä Prismasta. Käytän mahdollisimman pitkiä ja nyt ne kaikki olivat hajustettuja. Muilta merkeiltä löytyi vain normaalikokoja.
Olen allerginen hajusteille ja ekan hajustetun sidepaketin jouduin heittämään roskiin vuosi sitten, kun kuukausien säilytyskään ei häivyttänyt hajua.
[/quote]

Meidän kaupassa sama juttu! Pitää kai alkaa virkata. VOi veee.

Vierailija
127/471 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan esittää toiveita Prismaan hyvistä siteistä. =)

Vierailija
128/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on suora linkki Women's voices for the earth organisaation sivulle Amerikassa, jossa he olivat tutkineet jollain tavalla mitä always tuotteet sisältävät amerikassa: http://org.salsalabs.com/o/2708/p/dia/action3/common/public/?action_KEY=14499 tai katsokaa Detox the box video

Amerikassakaan tuotteisiin ei tarvitse laittaa sisällysluetteloa, ja näyttää siltä että siellä on myös tamponeihin laitettu hajua! Ei mitään järkeä!

Vierailija
129/471 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:22"]Täytyy varmaan esittää toiveita Prismaan hyvistä siteistä. =)
[/quote]

:) mä en kyllä kehtaa.

Vierailija
130/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:45"]Tässä on suora linkki Women's voices for the earth organisaation sivulle Amerikassa, jossa he olivat tutkineet jollain tavalla mitä always tuotteet sisältävät amerikassa: http://org.salsalabs.com/o/2708/p/dia/action3/common/public/?action_KEY=14499 tai katsokaa Detox the box video

Amerikassakaan tuotteisiin ei tarvitse laittaa sisällysluetteloa, ja näyttää siltä että siellä on myös tamponeihin laitettu hajua! Ei mitään järkeä!
[/quote]

Tamponeihin hajusteita?! Mit vit??? Oikeestiko?! O.o

Vierailija
131/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:39"]

Onko Libressen yöside yhtähyvä kuin Alwaysin yöside? Mulla on sen verran runsaat kuukautiset, et yösiteitä käyttelen päivisinkin ja nyt pitäs ton Alwaysin tilalle jotain muuta saada.

[/quote]

Ei ole. Valitettavasti todella runsaisiin kuukautisiin  se ei riitä mutta loppupäiviin kyllä. Itsekin etsin korvaavaa tuotetta ja paras mitä tähän mennessä olen löytänyt on toi libressen yöside. Se on jopa pehmeä eikä muovisen tuntuinen.

Vierailija
132/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:45"]Tässä on suora linkki Women's voices for the earth organisaation sivulle Amerikassa, jossa he olivat tutkineet jollain tavalla mitä always tuotteet sisältävät amerikassa: http://org.salsalabs.com/o/2708/p/dia/action3/common/public/?action_KEY=14499 tai katsokaa Detox the box video

[/quote]

Tamponeihin hajusteita?! Mit vit??? Oikeestiko?! O.o

[/quote]
Niitä on Suomessakin!

Vierailija
133/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:39"]

Onko Libressen yöside yhtähyvä kuin Alwaysin yöside? Mulla on sen verran runsaat kuukautiset, et yösiteitä käyttelen päivisinkin ja nyt pitäs ton Alwaysin tilalle jotain muuta saada.

[/quote]

Ei ole. Valitettavasti todella runsaisiin kuukautisiin  se ei riitä mutta loppupäiviin kyllä. Itsekin etsin korvaavaa tuotetta ja paras mitä tähän mennessä olen löytänyt on toi libressen yöside. Se on jopa pehmeä eikä muovisen tuntuinen.
[/quote]
ja kuppiko ei käy? kokeilkaa...

Vierailija
134/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:39"] Onko Libressen yöside yhtähyvä kuin Alwaysin yöside? Mulla on sen verran runsaat kuukautiset, et yösiteitä käyttelen päivisinkin ja nyt pitäs ton Alwaysin tilalle jotain muuta saada. [/quote] Ei ole. Valitettavasti todella runsaisiin kuukautisiin  se ei riitä mutta loppupäiviin kyllä. Itsekin etsin korvaavaa tuotetta ja paras mitä tähän mennessä olen löytänyt on toi libressen yöside. Se on jopa pehmeä eikä muovisen tuntuinen. [/quote] ja kuppiko ei käy? kokeilkaa...

[/quote]

No ei käy. Ei missään tapauksessa. 

Vierailija
135/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka käyttää ja ostaa hajustettuja tamponeita!!! Ihan sama kun suihkauttaisi verenkiertoonsa hajustekemikaaleja, limakalvot imevät kaiken!!! EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!

Jos ei kestä verenhajua, voi laittaa pyykkipojan nenäänsä tai pitää siitä kiinni, kun vaihtaa tamponin!

Vierailija
136/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:47"]Jos et ole avannut vielä pakettia, voit kokeilla viedä se takaisin kauppaan kuitin kanssa. Toinen vaihtoehto on tehdä valitus suoraan valmistajalle jos olet jo avannut paketin ja et pysty käyttämään tuotetta hajun takia. Procter ja Gamblen (P&G) tukitiimin sivusto http://www.pg.com/se_SE/send_us_email_FI.shtml

P&G sivusto on huono, koska se muuttuu välillä ruotsinkieliseksi jos etsii asiakaspalvelun yhteystietoa heidän sivustoltaan. Itse pakkauksesta löytyy myös asiakapalvelun numero pakkauksen pohjassa (hyvin pienellä). Katso pakkausta, lukeeko siinä suomeksi, että mieto tuoksu. Sinulla on hyvä syy saada rahat takaisin, jos ei olla kerrottu suomeksi, että tuote on hajullinen. P&G sanoo että tuote ei ole erikseen hajustettu, vaan uusi teknologia on se joka haisee tuotteessa. Eli hajua neutralisoiva aine haisee. Itselleni luvattiin rahat takaisin ja annoin tilinumeroni kun minun pakkauksessani (28 kpl tuplapakkaus) ei ollut suomeksi tuoksusta tekstiä, luki vain light scent englanniksi. Lisäksi en voi käyttää hajustettuja tuotteita ja olin vahingossa ostanut tuotteen vanhasta tottumuksesta, koska pakkauksen ulkoasu ei ollut muuttunut vanhasta hajuttomasta.
[/quote]

noin iso yritys kuin P&G ja niin surkea asiakaspalvelu ja ennen kaikkea SURKEA tuote. SURKEA pakkaus ja pakkausmerkinnät. miten voi olla niin vaikeaa??

Vierailija
137/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:37"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:45"]Älkää nyt ruvetko hysteerisiksi. Netissä on monenlaista vasemmistolaista boikotoijaa, jotka alkaa levittää huhuja menestyneistä tuotteista. Ei se haju nyt NIIN voimakas ole :O Eikä siitä kaikille tule ärsytystä. Ei kaikilla ole myöskään siitepölyallergiaa. Tai hajuvesiallergiaa.
[/quote]
katsoitko mitä nää sisältää. ei tartte olla allergiaa että näistä saa ihottuman.

[/quote]
HIHHHUH!
[/quote]

Tästä pitäisi tehdä iso juttu!

Vierailija
138/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:37"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:45"]Älkää nyt ruvetko hysteerisiksi. Netissä on monenlaista vasemmistolaista boikotoijaa, jotka alkaa levittää huhuja menestyneistä tuotteista. Ei se haju nyt NIIN voimakas ole :O Eikä siitä kaikille tule ärsytystä. Ei kaikilla ole myöskään siitepölyallergiaa. Tai hajuvesiallergiaa.
[/quote]

[/quote]
HIHHHUH!
[/quote]

Tästä pitäisi tehdä iso juttu!
[/quote]

Kävin tänään uimalassa. Vessassa oli tuttu haju... siis edellinen vessakävijä käytti alwaysiä!

Vierailija
140/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:38"]

Tässä teille luettavaa kemikaaleista:
http://yle.fi/uutiset/ihmisessa_piilee_kemikaalicocktail__pojanpojalle_kasvaa_rinnat_ja_deodorantista_imeytyy_alumiinia/8114707 

[/quote]

Tässä ei mainittu edes terveyssiteitä! :D Näistä Alwayseistä saa varmaan superannoksen!