Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudet always siteet, aivan järkky haju!!

Vierailija
25.05.2015 |

Oletteko kokeilleet, mitä mieltä? 

Kommentit (471)

Vierailija
361/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:37"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:45"]Älkää nyt ruvetko hysteerisiksi. Netissä on monenlaista vasemmistolaista boikotoijaa, jotka alkaa levittää huhuja menestyneistä tuotteista. Ei se haju nyt NIIN voimakas ole :O Eikä siitä kaikille tule ärsytystä. Ei kaikilla ole myöskään siitepölyallergiaa. Tai hajuvesiallergiaa.
[/quote]
katsoitko mitä nää sisältää. ei tartte olla allergiaa että näistä saa ihottuman.

http://blogit.kaksplus.fi/kotitalouskriisi/always-valiaikatietoja/
[/quote]
HIHHHUH!
[/quote]

Tästä pitäisi tehdä iso juttu!
[/quote]

Kävin tänään uimalassa. Vessassa oli tuttu haju... siis edellinen vessakävijä käytti alwaysiä!
[/quote]

jossain luin siivoojan valittavan että ne sideroskikset ovat alkaneet aiheuttaa päänsärkyä kun on niin kova haju ja paljon uusia alwayseja roskissa!

Vierailija
362/471 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:17"]Laitapa valmistajalle ja Tukesille viestä!
[/quote]
Onkohan niistä valituksista mitään hyötyä? Jotenkin en usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/471 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaako ne vielä Alwaysia hajuttomana, vai eikö vaan tuoda Suomeen?
.
Miksei Libresse ja Vuokkoset laita suurempia siivekkeitä?

Vierailija
364/471 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko teille tullut lisää vastauksia Alwaysilta? Mulle ei vielä.

Vierailija
365/471 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:04"]Turhia kemikaaleja jotka lopulta ovat ravintoketjussa. Miksi ihmisten pitää ehdoin tahdoin tuhota ympäristöään. Tuommoiseen ei taaskaan auta kuin totaalinen ostolakko.
[/quote]

Täysin samaa mieltä.

Vierailija
366/471 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju tarttuu pilluun! Mieheni kysyi että olenko laittanut jotain parfyymiä alapäähän kun puuhailtiin. No en ole vaan vahingossa ostin Always-pikkuhousunsuojia. Käytin pari päivää sitten ja haju oli vielä tallella.

Vierailija
367/471 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin libresseen ja hyvin toimi -ei karseita hajuja. En osta Alwaysia enää, vaikka 13 vuotta käytin pelkästään niitä.

Vierailija
368/471 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko vaihtaa Vuokkosiin ja Libresseen hajun takia.
.
Vuokkosissa on se vika, että niiden liima jää kiinni alkareihin ja olen allerginen liimalle. Molemmissa on myös liian lyhyet siivekkeet. (Tosin käytän nyt Vuokkosia ja Libresseä sekaisin, niin en tiedä varmasti, kummassa tuo surkea liima on.)

Vierailija
369/471 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:31"]Mä vaihdoin libresseen ja hyvin toimi -ei karseita hajuja. En osta Alwaysia enää, vaikka 13 vuotta käytin pelkästään niitä.
[/quote]

Rajua. Siis oikeasti. Menettävät uskolliset asiakkaat.

Vierailija
370/471 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti en ymmärrä miten kukaan viitsii siteitä käyttää ylipäätään. Kokeilkaa kuukuppia, ei varmasti haise eikä hiosta.

Vierailija
371/471 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa pari vuotta sitten ostin niitä. En tiennyt että niissä on jotain hajusteita. Koko saatanan laukku haisi sitten niille siteille. Avattu paketti ja siteet edelleen niissä suojissa, mutta se löyhkä tuli läpi. En ole ostanut niitä sen jälkeen.

Vierailija
372/471 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alwaysin siteet alessa Prisman mismyös[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:21"]Kävinpä tänään citymarketissa ja nämä "hajusiteet" oli tarjouksessa kolme pakettia 6€:lla. On vissiin valmistajan täytynyt alkaa voimakkaampaan markkinointiin, kun eivät mene kaupaksi. Siitähän tuo kielii, että nämä hajustetut siteet yritetään saada kuluttajille käyttöön hinnalla millä hyvänsä. Ja tosiaankin, tuon tarjouslaarin ympärillä leijui tuo ällö haju.
[/quote]

TUOTTEET ALESSA MYÖS K-RYHMÄN KAUPOISSA - NYT HAMSTRATAAN!

Vierailija
373/471 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:40"]Saksassa pari vuotta sitten ostin niitä. En tiennyt että niissä on jotain hajusteita. Koko saatanan laukku haisi sitten niille siteille. Avattu paketti ja siteet edelleen niissä suojissa, mutta se löyhkä tuli läpi. En ole ostanut niitä sen jälkeen.
[/quote]

mä olen luullut että Saksassa kaikki on niin ekoa.

Vierailija
374/471 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tosissani hamstrannut niitä vanhoja hajuttomia siteitä kaappiin kaupoista aina kun olen sellaisia nähnyt mutta sen jälkeen kun ne loppuu niin pakko on vaihtaa merkkiä vaikka ikäni olen Allwaysia käyttänyt ja sen tuntumaltaan ylivertaiseksi todennut, mutta sitä hajua en vaan kestä, tulee pää kipeäksi ja saan pahoinvointia. Ikävä uudistus, todella harmittava. :(

Vierailija
375/471 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vaihdoin Libresseen. Ovatkin yllättävän hyviä! Ihanan ohuita ja pehmeitä. Vähän haikeaa kyllä, kun ensimmäisistä menkoista lähtien olen käyttänyt Alwaysia. Saatananmoinen migreeni ja limakalvojen kiputila ei houkuta enää vaihtamaan takaisin. Kiitos vain helkkaristi. Miten joku noin iso merkki ei tajua, että Pohjoismaisilla markkinoilla arvostetaan hajusteettomuutta?! Ihme hommaa. Nyt kauhistuttaa, että jos tämä hajutrendi leviää muihinkin merkkeihin, niin mitä sitten enää käytän!

Vierailija
376/471 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:11"]

Suurempi yliherkkyys teilläkin tuntuu olevan se, että jos joku millään tavalla epäilee tätä suomessa aivan räjähdysmäisesti leviävää yliherkkyyttä, niin pitää alkaa paasaamaan lukematta oikeasti mitä kirjoitin.

Kuten sanoin. MINUSTAKIN hajusteet siteissä ovat turhia. JA en kieltänyt missään tapauksessa, ettei tuo "uusi hajunsidontatekniikka" olisi selkeästi jotenkin outo, koska siitä niin moni on saanut oireita, hajusta riippumatta.
En itsekkään käytä noita hajustesiteitä, koska pidän muita merkkejä parmpina (kuten se jo useasti mainittu vuokkosten cotton, joka on myös siivekkeetön, jota on nykyään vaikea löytää. Runsaalla vuodolla ne siivekkeet on yksi kirous, sitä sileää muovia pitkin on aivan varmasti kaikki pitkin reisiä.. )

Sen sijaan Kyllä otin kantaa siihen, että kun puhutaan nyt tästä uudesta tuotteesta, joka haisee ja aiheuttaa oireita, niin siihen vedetään kaikki hajustetut tuotteet, jotka eivät valtaosalle aiheuta mitään oireita/ihottumaa. Ja suurimmassa osassa ennen tätä uutuustuotetta oli oikeasti mieto hajuste, joka ei takuuvarmasti hajustanut puolta pitäjää.

Nämä "yliherkät" vievät uskottavuuden itse asialta, sekä oikeilta tuoksuyliherkiltä. Jokainen tietää, että -suuri osa- nykyisistä yliherkistä on "yliherkkiä". Juuri niitä mammoja, jotka köhii hajuvesihyllyn kohdalla ja päivittelee isoon ääneen kuinka yliherkkä on, samalla itse lemuten kilometrin päähän hajusteilta.

Sitä en tiedä miksi te oikeasti yliherkät olette monesti niin herkkähipiästä sakkia muutenkin, että kun mainitseekin sanan tuoksu, niin ollaan suunnilleen kurkussa kiinni. "kyllä mulla varppina menee nokka tukkoon, jos et usko niin rupean itkemään".
USKON, että on hajustelyliherkkiä, mutta voi jeesus sentään..

Olen itsekkin allergisoitunut eräälle kosmetiikassa ja hajusteissa käytetylle kemikaalille. Usea tuoksu aiheuttaa perinteisiä yliherkkyysoireita, samoin kosmetiikka, hammastuotteet jne. En silti koe olevani tuoksuyliherkkä, koska on hajusteita mitä itse käytän miellelläni, enkä saa yliherkkyysoireita.

Olisi hyvä jos tämä uutuusteknologia joutuisi nyt testeihin ja vedettäisiin markkinoilta, koska sen kanssa on selkästi ongelmia. Mutta kun palautteita tulee :"luin että hajustetut tuotteet haisee, ostin miedosti hajustettuja siteitä (joissa ei ole tätä uutta hajunsitojamateriaalia), joita on ollut kaupan jo pitkän aikaan ja nyt sain sitten hirveän kuolemantaudin, koska muutkin on saaneet" Nauravat sielläkin toisessa päässä vain partaansa.
Asia sitten erikseen jättää palaute, että hajusteetkin voisi siteistä poistaa, väittämättä, että kaikki lemuaa yhtäkkiä kilometrin päähän.

Mutta olkaa vain ystävällisesti ymmärtämättä ja istukaa hernepalko nokassa, kun se tuntuu niin mukavaa olevan.

230

[/quote]

Vaaralliset terveystuotteet aiheuttavat turhia kuluja yhteiskunnalle. 

Vierailija
377/471 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla ainoa joka tykkää tuosta tuoksusta.
Toki, hajuaisitini näin kesäaikaan on rajoittunut allergioiden takia ja talvella voin olla eri mieltä.

Vierailija
378/471 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:23"]

Mä taidan olla ainoa joka tykkää tuosta tuoksusta. Toki, hajuaisitini näin kesäaikaan on rajoittunut allergioiden takia ja talvella voin olla eri mieltä.

[/quote]

Etkö pelkää, mitä tuotteet ja kemikaalit aiheuttavat pitkällä aikavälillä? Nehän juuri pahentavat tuota allergiaasikin.

Vierailija
379/471 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:23"] Mä taidan olla ainoa joka tykkää tuosta tuoksusta. Toki, hajuaisitini näin kesäaikaan on rajoittunut allergioiden takia ja talvella voin olla eri mieltä. [/quote] Etkö pelkää, mitä tuotteet ja kemikaalit aiheuttavat pitkällä aikavälillä? Nehän juuri pahentavat tuota allergiaasikin. [/quote] En jaksa pelätä mitään tommosia asioita. Ihan sama mitä kemikaaleja ne on täynnä. Ne tuoksuu hyviltä ja sillä sipuli.

[/quote]

Ok, en ymmärrä ajatusmaailmaasi. Onneksi ei tarvitsekaan. 

Vierailija
380/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken kaupassa. totta se on, löyhkäävät paketin läpi!