Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudet always siteet, aivan järkky haju!!

Vierailija
25.05.2015 |

Oletteko kokeilleet, mitä mieltä? 

Kommentit (471)

Vierailija
341/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:13"]Ja mitvit... Katsoin Libresseltä vaihtoehtoja Alwaysille, niin niissäkin oli melko monessa joku tuoksu. Täähän on aivan sairasta!!
[/quote]

Ihanko totta? Onko niistä tullut kenellekään oireita?

Vierailija
342/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:54"]Onks mussa jotain vikaa ku en haista mitään kamalaa? Toki tuoksuu muttei se mikään oksettava 100metrin päähän haiseva päänsärky tuoksu ole :/
[/quote]

Ei ne mustakaan mitään kauheita ole, peittää mukavasti veren hajun.
[/quote]

nää tais olla koko ketjun ainoat positiiviset kommentit? Hurraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi käyttää liberessen hajuversioita.

Vierailija
344/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään kävin ostamassa täydennyksiä menkkatarvikevarastoon, ja siellä kaupan käytävällä kyllä haisi! Kamala, kun jo pakettien läpi haisee kemikaalit :/

Olen jo useamman vuoden käyttänyt siteistä Vuokkosia (pinkki/vadelmanpunainen paketti siivettömiä) ja ne on osoittautuneet hyväksi. Ovat ohuita, pehmeitä ja imevät hyvin.

Ja miksi käytän siteitä? Noh, käytän myös tampaxeja, mutta tuntuu hyvälle olla osa vuorokaudesta pelkän siteen kanssa, niin käytän myös siteitä.

Vierailija
345/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vahingossa näitä hajustettuja ja huomasin, että koko vessan kaappi haisee nyt niille. Haju tunkee avaamattoman pakkauksen läpi. :(

Vierailija
346/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
347/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä käytä tuommoisia.
Laittakaa palautetta valmistajalle.

Vierailija
348/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:49"]Sain vastauksen palautteeseeni ja ihan typerää diipadaapaa. Olisin saanut jotain korvausta yms. mutta en todellakaan ala heille lähettelemään tilinumeroa jonkun parin euron takia, vaan haluan, että niitä oikeasti kokonaan tuoksuttomia tuotteita saa vielä. Vastauksessa oli lueteltu muutama tuote, joissa ei olisi tuoksua, esim. Joku string ja large pikkuhousunsuoja... No, varmaan aika marginaalituotteita muutenkin. Ja mitä väliä jos muutama tuoksuton tuote onkin, kauppiaat varmaan painostetaan ottamaan ne uusimmat tuotteet tarjolle. Laittakaa kaikki palautetta!!!
[/quote]

Äänestä jaloillasi.

Vierailija
349/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siitä oikeasti tulla hiiva yms.?

Vierailija
350/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää jotain Always-siteitä? Ai niin, mainonnan uhri! Vuokkoset-siteet ovat parhaita, mitä olen kokeillut. Kotimainen merkki ja siteen pinta ei hiosta.

Vierailija
351/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytääkö kukaan linkkiä siihen mainokseen? 

Vierailija
352/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään myös iltalehti huomasi tämän keskustelun!

http://www.iltalehti.fi/terveys/2015062519928761_tr.shtml

Vierailija
353/471 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua. lehden välissä tuli haiseva always. niistäkö täällä puhutaan. uskaltaako tätä käyttää?
löysin tän jutun ja ei kivoja nuo kommentit. http://blogit.kaksplus.fi/kotitalouskriisi/always-asentaa-alapaahasi-teknologiaa/

Vierailija
354/471 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ainoo joka tykkää tosta tuoksusta...

Vierailija
355/471 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:10"]

Taidan olla ainoo joka tykkää tosta tuoksusta...

[/quote]Et ole mä tykkään myös. Tilasin saksalaisesta nettikaupasta pari pakettia niitä.

https://www.allyouneedfresh.de/cat/Drogerie/Always+secure+night+Damenbinden+ultra%2C+9+St?catid=9177&artid=22034&mode=shop

https://www.allyouneedfresh.de/cat/Drogerie/Always+Maxi+Damenbinden+Night%2C+12+St?catid=9177&artid=4702&mode=shop

Vierailija
356/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:42"]Kerroin viestissä no. 268 hajunpoistotoimenpiteestäni. Siteet ovat edelleen auki ja levällään, ja kyllä haju on niistä jonkin verran vähentynyt. Tai sitten nenäni on jo turtunut siihen hajuun. Se riittäisi hyvin, että ne eivät haisisi vaatteiden läpi. Jos ne sijaan aiheuttavat myös ihoärsytystä, niin sitten en tietenkään käytä.

Otan edelleen vastaan vihjeitä hajun poistosta.
[/quote]

kerro aiheuttiko oireita vielä tuuletuksen / hajunpoiston jälkeen.

Vierailija
357/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:45"]Älkää nyt ruvetko hysteerisiksi. Netissä on monenlaista vasemmistolaista boikotoijaa, jotka alkaa levittää huhuja menestyneistä tuotteista. Ei se haju nyt NIIN voimakas ole :O Eikä siitä kaikille tule ärsytystä. Ei kaikilla ole myöskään siitepölyallergiaa. Tai hajuvesiallergiaa.
[/quote]
katsoitko mitä nää sisältää. ei tartte olla allergiaa että näistä saa ihottuman.

http://blogit.kaksplus.fi/kotitalouskriisi/always-valiaikatietoja/

Vierailija
358/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:57"]Kokeilin kun sain jotain ilmaisia näytteitä ja nyt polttava tunne pimpissä ja olen koko päivän nuuhkinut et mikä täällä löyhkää..ai niin mun alapäähän se.
[/quote] yyh. no ei kuullosta kivalta. yök.

Vierailija
359/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole avannut vielä pakettia, voit kokeilla viedä se takaisin kauppaan kuitin kanssa. Toinen vaihtoehto on tehdä valitus suoraan valmistajalle jos olet jo avannut paketin ja et pysty käyttämään tuotetta hajun takia. Procter ja Gamblen (P&G) tukitiimin sivusto http://www.pg.com/se_SE/send_us_email_FI.shtml

P&G sivusto on huono, koska se muuttuu välillä ruotsinkieliseksi jos etsii asiakaspalvelun yhteystietoa heidän sivustoltaan. Itse pakkauksesta löytyy myös asiakapalvelun numero pakkauksen pohjassa (hyvin pienellä). Katso pakkausta, lukeeko siinä suomeksi, että mieto tuoksu. Sinulla on hyvä syy saada rahat takaisin, jos ei olla kerrottu suomeksi, että tuote on hajullinen. P&G sanoo että tuote ei ole erikseen hajustettu, vaan uusi teknologia on se joka haisee tuotteessa. Eli hajua neutralisoiva aine haisee. Itselleni luvattiin rahat takaisin ja annoin tilinumeroni kun minun pakkauksessani (28 kpl tuplapakkaus) ei ollut suomeksi tuoksusta tekstiä, luki vain light scent englanniksi. Lisäksi en voi käyttää hajustettuja tuotteita ja olin vahingossa ostanut tuotteen vanhasta tottumuksesta, koska pakkauksen ulkoasu ei ollut muuttunut vanhasta hajuttomasta.

Vierailija
360/471 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:55"]Harmittaa se haju.
Ostin Vuokkosia ja Livresseä. Niissä on surkea liima. Toisen niistä liima tarttui pöksyihin poistetuani siteen.
.
Niissä on myös huonommat siivekkeet. .
.
Silti mä ja tyttöremne käytämme vain hajuttomia.
.
Miksei tuo hajuside tullut hajuttomien lisäksi. Miksi.tuote piti pilata.
[/quote]

Sepä se.