Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet always siteet, aivan järkky haju!!

Vierailija
25.05.2015 |

Oletteko kokeilleet, mitä mieltä? 

Kommentit (471)

Vierailija
201/471 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:34"]

Luulen ekaa kertaa haistaneeni ohi kulkevan käyttävän Alwaysia. Olen käyttänyt vaihdellen libresseä ja vuokkosia. En oo tyytyväinen niiden liimoihin, mutta en voi käyttää hajusiteitä.

[/quote]

:D

Vierailija
202/471 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:38"]

Tän ketjun innoittamana kokeilin Vuokkosia. Ihania! Tosi mukavia ja pehmeitä. Ja kotimaisia! Minusta on kiva ajatus että valmistetaan Suomessa.

[/quote]Minäkin sitten tämän ketjun innoittamana ja hajusteyliherkkänä kokeilin Vuokkosia. Mutta ei, ne saivat alapään ihan ruvelle ja kipeäksi. Ikinä ei mistään siteistä aiemmin ongelmaa. :/ Muilla samaa kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/471 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:38"]

Tän ketjun innoittamana kokeilin Vuokkosia. Ihania! Tosi mukavia ja pehmeitä. Ja kotimaisia! Minusta on kiva ajatus että valmistetaan Suomessa.

[/quote]Minäkin sitten tämän ketjun innoittamana ja hajusteyliherkkänä kokeilin Vuokkosia. Mutta ei, ne saivat alapään ihan ruvelle ja kipeäksi. Ikinä ei mistään siteistä aiemmin ongelmaa. :/ Muilla samaa kokemusta?
[/quote]
Oho, mitkä niistä?

Vierailija
204/471 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, miksi tässä ketjussa lähes kaikkia kuukuppi- ja kestosidevastauksia on alapeukutettu? Sopivat aiheeseen (vastustetaan hajusteita ja ehdotetaan toista vaihtoehtoa) mutta lähes vain nämä saavat alapeukkuja ja muut vastaavat, missä on ehdoteltu toisia vaihtoehtoja eivät saa?

Sori vähän ohis, mutta luin koko ketjun läpi ja en voinut olla huomaamatta ja ihmettelemättä.

Vierailija
205/471 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ekaa kertaa haistaneeni ohi kulkevan käyttävän Alwaysia. Olen käyttänyt vaihdellen libresseä ja vuokkosia. En oo tyytyväinen niiden liimoihin, mutta en voi käyttää hajusiteitä.

[/quote]

Mä haistan myös aina kellä on always housuissa, tiedän sen hajun kun käytin itse niitä tuoksuvia pikkuhousunsuojia. Vaihdoin merkkiä kun tajusin että sen hajun haistaa muutkin.

Vierailija
206/471 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:00"]

[/quote]

Mä haistan myös aina kellä on always housuissa, tiedän sen hajun kun käytin itse niitä tuoksuvia pikkuhousunsuojia. Vaihdoin merkkiä kun tajusin että sen hajun haistaa muutkin.

[/quote]

Itselläni nyt ekaa kertaa Always housuissa. Ostin alesta. Never again. En halua haista tälle!

Vierailija
207/471 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja. Kyllä se avaamaton uusi side löyhkää, kädet löyhkää kosketuksen jälkeen. 25 v jälkeen vaihdan pois alwaysista. Ja olen reklamoinut firmalle. Et saa enää pitkiä siivettömiä siteitä lainkaan, vain lyhytiä siivellisiä ilman hajua. Ja yösiteitä ei saa ilman hajua. Always kertoi että ei enää ole siivettömiä tuotteita heillä.

Kyllä ihmiset joutuvat yhä edelleen käyttämään siteitä. Niin kauan kunnes joku keksii kokonaan lopettaamaan naisilla kuukautisvuodot.

Vierailija
208/471 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:06"] Miks haistelet niitä [/quote] Ei tarvi haistella, haisee yli metrin päähän =( [/quote] Otitko mittanauhalla tarkan mitan

[/quote]

Onko yli metri tarkka mitta?

Vierailija
209/471 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kuukupin kaveriksi Lidlistä pikkuhousunsuojia. Ne olivat tuoksuvia ja ihastelin sitä pitkän aikaa. Mutta minä tykkäsin myös niistä mustista pikkarisuojista

Vierailija
210/471 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tuollaisista hajusteista niin kamalan hiivan että enpä ole toista kertaa käyttänyt. Jouduin pistämään kaksi hiivakuuria putkeen että pääsin eroon. 

Vierailija
211/471 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:12"]Hohhoijaa. Kohta kutisee pillut entisestään jostain kemikaaliärsytyksestä.
[/quote]

Siis mun alapää meni rikki päivän käytössä. Onneksi on tamponit!

Vierailija
212/471 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitenkään päin noita hajustettuja siteitä. En todellakaan halua että alakerta haisee joltain kamomillalta.

Hajusteeton side ja kuukausiveri ei haise mitenkään erityisen pahalta kunhan sen vaihtaa säännöllisin väliajoin eikä annan muhia tuntikausia.

Vierailija
213/471 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa vuokkosia, ne on kotimaisia!

Vierailija
214/471 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin asiasta voi reklamoida? Olisi jollain antaa suoraa linkkiä tms.? Reklamoisin mielelläni, koska petyin todella pahasti :( En halua mitään hajusteellisia siteitä, vaan ihan niitä normaaleja!

- harmistunut ja pian vaihdan merkkiä!

Vierailija
215/471 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:49"]

Just ostin eilen tuplapakkauksen Alwaysia. Nyt oli pakko käydä tsekkaamasda ja onneksi luki fragrance-free, huh.

[/quote]

mutta tuota fragrance-freetä ei ollut enää ainakaan pikkuhousunsuojissa, vaan siinä muka-hajusteettomassakin on joku helvetin kukkaistuoksu. Miltähän mahtaa se hajustettu haista! Palautetta firmaan ja toinen merkki käyttöön.

Vierailija
216/471 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähetin palautetta  www.everydayme.fi sivuston kautta. Ainakin silloin sieltä löytyi yhteydenotto/asiakaspalvelu sähköpostimahdollisuus. 

Vierailija
217/471 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lievään virtsankarkailuun Alwaysin siihen tarkoitettuja suojia, jollain minipienellä präntillä luki jossain että miedosti hajustettu ja huomasin sen vasta kun avasin paketin. Hyi helkkari! Hetken päästä löyhkäsi "mieto" eau de "toiletti" housuissa, vaikka ei ollut edes lirahtanut mitään. Eli nuo haisi kuselle jo valmiiksi. Tenat vaan takas käyttöön siis. Harmi kuulla, että niissä Alwaysin siteissäkin on nykyään ilmeisesti tuo sama löyhkä, olen niitä aina käyttänyt jälkivuotoon ja nyt sitten ilmeisesti pitää vaihtaa merkkiä kunhan tää raskaus on ohi.

Vierailija
218/471 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ja aijon käyttää jatkossakin. Paremmalle ne haisee kuin kuukautisveri:D

Vierailija
219/471 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole kokeillut, kuten en ole viimeiseen 20 vuoteenkaan. Niissä on ollut aina kamala määrä kemikaaleja ja ärsyttävät ihoa. Käytän vain kotimaisia terveyssiteitä, jotka eivät ärsytä ihoa, kuten Vuokkosia. Lähituotteita, jotka auttavat myös Suomea. Lisäksi käytän kestositeitä.

Vierailija
220/471 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:17"]Te alapeukuttajat ym vitsailijat, pidättekö tosiaan hajusta vai alapeukutatteko vaan siksi, kun ei oo varaa alwaysia ostaa?
[/quote]

Luoja että nauroin :D "Minullapa on varaa ostaa alwaysin siteitä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän