Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaaja Helsingistä kantakaupungista, joka osaa leikata VÄHÄN! Nykyinen leikkaa 2 cm

Vierailija
18.05.2009 |

vaikka sanooo, että leikkaa milli! Ei saatana osaa leikata vähän, ei sitten millään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 cm lyhentää jo kuontaloa kummasti.

Yleensä laitatan tyvikasvun samalla kun pyydän tätä millin "hapsu"leikkausta. Mutta ei se osaa.

Vierailija
2/6 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa hiusmalleja 2cm on vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä osasi ainakin muuten kuunnella toiveitani ja noudattaa niitä: http://jumistudio.suntuubi.com/

Vierailija
4/6 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt viimeksi kampaajalla tammikuussa -09 vaikka minulla on lyhyt tukka, kun kampaaja per--le kyni tukan vaikka vein kuvan ja kaikki. Tukka oli mallia täti ja olen siitä asti kasvattanut.

Olisi pitänyt sanoa, että onko tämä oikeasti tuon kuvan näköinen ???? Ei ollut ei, ja nyt mietin että mihin menen seuraavaksi, nimittäin sille pimulle en mene enää ikinä.

Vierailija
5/6 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

What´s the problem siis?

Vierailija
6/6 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa taas kerran. Siis enpä ole vielä sellaisia hiuksia nähnyt joista latvojen siistimiseen riittäisi millin leikkuu. Niin hyväkuntoisia hiuksia ei vain ole, ellei niitä ole edellisenä päivänä leikattu. Naurettavaa että jotkut ovat noin kiintyneitä uusiutuvaan luonnonvaraansa....