Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tehdä kun elämässä ei ole enää mitään saavutettavaa?

Vierailija
16.12.2008 |

on avomies ja ihana lapsi. meillä on koti ja koira.

siinä kaikki mitä saan!? menetimme vastikään toisen lapsemme keskenmenossa. vauva oli vahinko mutta haluttu. aluksi mieheni kosi ja halusi kanssani naimisiin kun oli sitä jälkikasvua enemmänkin siunaantumassa.km jälkeen hän kuitenkin pyörsi puheensa. ei haluakaan enempää lapsia( varsinkaan minun kanssa) eikä halua naimisiinkaan rahojaan jakamaan.

olen tyrmistynyt. mitä minulla on enää odotettavaa elämältä? narisenko turhasta? pitääkö minun vain viskata roskiin haaveeni useammasta lapsesta ja avioliitosta?

tässä ei auta odotella miehen mielen muuttumista koska tunnen hänet. tai en edes tiedä enää tunnenko koska aikaisemmin meillä oli samanlaiset haaveet.

olen todella onnellinen yhdestäkin terveestä lapsesta mutta silti...oliko tässä kaikki? pitääkö mun oikeasti luopua kaikesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on omat haaveensa. Avioliitto on sitä, että haluaa tehdä myönnytyksiä, jotta nämä haaveet ovat yhtä. Jos ei pysty myöntymään, niin mitä järkeä on olla yhdessä?

Toisaalta en ole ihan varma, että oletkohan ymmärtänyt miehesi oikein...? Täysjärkinen mies ei ensin kosi ja sitten totea, etten haluakaan koskaan sinun kanssasi naimisiin tai sinun kanssasi lapsia. Kysypä uudestaan, että tarkoitatko sinä todella näin? Jos hän sanoo että joo, niin sitten ota ja lähde. Mies ei ole täysjärkinen.

Vierailija
2/4 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta meillä on pieni lapsi. kyllä minä hänet oikein ymmärsin. olemme asiasta keskustelleet. hänen mielestään me voidaan vaan olla näin avoliitossa ja hoitaa yhtä lastamme. hänen mielestään ei ole enää mitään järkeä mennä naimisiin kun toista lasta ei olekaan tulekaan. olen aikomassa itse opiskelemaan enkä haluaisi kesk opintoja raskauden takia myöhemmin ja tähän hän sitten vastasi ettei tehdä enää yhtään. hän ei kuulema jaksa toista synnytysmasennus helvettiä. paarempi oli kuulema syntymättömällekin kuolla.

harkitsen vakavasti lähtöä.olen kolmannellakymmenellä, ehkä vielä kerkeisin löytää uuden miehen joka haluaa samoja asioita kuin minä.

en tiedä. jotenkin olen hukassa. mies yrittää olla kuin ennenkin, kuin mitään ei olisi tapahtunut. itse suren lastamme ja hänen sanojaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- nykyisen lapsen kasvattamisen hyväksi aikuiseksi

- hyvänä esimerkkinä olemisen hänelle

Vierailija
4/4 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset