Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ENSKAT LOPPU VUOTEEN *<:O)

16.12.2008 |

Avasin uuden pinon loppu vuodeks. Aika hiljaista on ollut, joten eiköhän siihen kaikki turinat saada mahtumaan.

Toivottavasti linkki toimii. Eipä oo juurikaan tullu näitä pinoja availtua.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi on vielä tehtävää, siivottavaa ym. ennen kuin päästään joulunviettoon, mutta tulin pikaisesti kurkistamaan, onko täällä enää ketään linjoilla. Me lähdetään huomenna mun äidin luo Tampereelle, tullaan kyllä varsinaista joulua viettämään kotiin. Viikko on taas vierähtänyt sellaisella vauhdilla, ettei oikein pysty käsittämään. Siennan vahtimiseen tietysti kuluu hirmuisesti aikaa, se on ihan täystuho. Ihana pieni höpöttäjä kyllä, mutta täysin valvottava tapaus. Nyt uusin juttu on se, että kaikkea pitäisi heittää, kiellosta huolimatta. Tyttö sanoo "eittää", pyörittää päätään ja heittää silti... Tietää siis hyvin, että muun kuin pallon heittäminen on kiellettyä.

Toivottavasti kaikki pysyvät terveinä jouluna (tai tervehtyvät jouluksi) ja pyhät sujuvat mukavasti ja rauhallisissa merkeissä! Yritän palailla tänne vielä ennen vuoden vaihdetta.

Tipu & Sienna 1v3kk

Vierailija
2/30 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAUHAISAA JOULUA KAIKILLE ENSKOILLE:)

Meillä Lauri tuli eilen kipeeks. Flunssaa pukkaa päälle. Eli joulu menee todennäköisesti sairastelujen merkeissä:( Eiköhän se Leeviinkin tartu.Tänään jo aivasteli kamalasti. Nyt vaan peukut pystyssä ettei tuu sairaalakeikkaa. EIpä olla vielä yhtään flunssaa sairastettu niin ettei oltaisi sairaalassa oltu, mutta kertahan se ois ensimmäinenkin.

Mä oon ollu viime aikoina niin uupunut että en oo ess jaksanu tänne kirjotella. Olin niin kovasti oottanu joulua että pääsee hetkeks huilimaan anoppilaan, mutta saapa nähdä miten käy. Ens viikonloppuna meiän piti olla miehen kaa kaksistaankin. Pojat ois jääny mummolaan hoitoon. Äh tosi masentavaa kyllä.

Noh mutta nyt loppuu tää valitus. Meen nukkumaan. Toivottavasti muilla menis joulu paremmissa merkeissä!

-Butterfly & Lauri ja Leevi 10,5kk-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytte olevan jo tällä puolella vanhat enskakamut. Kiirettä pitää ja nettilaiskuus on iskenyt, mutta hyvää joulua tulin teille kaikille toivottamaan ja aktiivista uutta vuotta! Yritän innostua ensi vuoden puolella kirjoittelemaan vähän kuulumisiakin =) Joulukuva kuitenkin...

Toivottelijoina Pore ja Noora 11,5kk
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=7796e0ee-cf9b-11dd-854d-…!

Vierailija
4/30 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä on pidellyt täälläkin. Ja sit mua on vaivannut joku ihmeellinen vitutus-kausi just tässä kivasti joulun alla, viikonloppukin meni miehen kans melkein kokonaan puhelakossa. Nyt onneks jonkinlainen sovinto. Tuntuu vaan välillä että kaikki ottaa hermoon. Mä oonkin jouluaaton ja joulupäivän töissä, onneks aamuvuorot niin pääsee aikoinaan kotiin (riitelemään miehen kans =) ). No yritän virittäytyä joulutunnelmaan ja joulurauhaan.

Saikos Buuffa vietyä matot ulos viikonloppuna? siinäpä oli lauantaina meillä miehen kans yks kiva riidanaihe, huoh!! Kiva kun olit pystyttänyt uuden pinon.

Reissuun lähtijöille turvallista matkaa ja kaikille enskoille perheineen rauhallista ja tunnelmallista joulunaikaa!!

Ja terveyttä sairastaville, etenkin Butterflyn perheelle!

hermione ja Eetu 1,3v ja masukki rv24+4

Vierailija
5/30 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaisaa Joulua myös täätä kaikille, ja pikaista paramenista sairastelijoille. Etenkin Laurille. Turvallista matkaa kaikille reissuun lähtijöille. Me käydään jo huomenna mun vanhemmilla ja mummulla. Aatoks sit anopilaan. Matkat ei oo onneks pitkät. Ihan tässä lähiseudulla pyöritään.

Pore:

Hauska kuva. Teidän koiruli kyttää piparia niin silmä kovana : ). Koittaako muutenpihistää Nooran kädestä syötävää?

Hermione:

Tsemppaukset vitutukseen. Täälä on kans pinnoja kiristelty. Puhelakko asteelle ei onneks olla menty, paitsi meikäläisen osalta ehkä 15 minsaks. Joo ja muut matot kävi ulkona, paitsi olkkarin matto. No ei sitä periaatteessa sais tampatakkaan, mutta oishan se kiva ollu tuulettaa. Nyt onneks tännekin saatiin vähän lunta, joka toivottavasti pysyy ees hetken. Mahkuja on, sillä nyt mittari näyttää -0,4 astetta. Koskas muuten taas saataisiin ihailla uutta masukuvaa?

Tipu:

Neea on kans oikeen riiviö välillä. Tekee ihan tahalaan sellasta mikä on kiellettyä ja, kun kieltää niin tekee sen saman uudestaan välittömästi. Kyllä äidin hermoja koetellaan. Huoh.

Buuffa ja Neea 1v3kk Zzzz (toivottavasti tänä yönä ei hamput vaivaa)

Vierailija
6/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enskoille penskoineen.

Nyt ei ehdi kommentoimaan, vielä riittää hommaa. Mutta hyvät Joulut kuitenkin piti teille tulla toivottamaan.

Turvallista matkaa kaikille reisun päälle lähtijöille/reissun päällä olijoille.

Lumisin jouluterveisin; odottelija, Eemil 11,5kk + "Onni" rv 26+6 (jonka painoarvio eilen lääkärissä oli yksi kilo. : ))

Vierailija
7/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille enskakamuille lämmintä ja rauhallista joulua!

Mä oon ollut niin kiireinen koko viikon että vaikka piti tulla kuulumisia lukeen ja kirjoittaan niin taas jäi. Nytkin vielä pari lahjaa paketoimatta ennen kun voi edes miettiä nukkuun menoa. Katsotaan nyt pääsenkö vielä tän vuoden puolella aktivoitumaan tänne, kovasti ohjelmaa pyhien ajaksi meillä.

heltsy ja kiia

Vierailija
8/30 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu alkaa olla mun mielestä jo ohi. Suht rauhallisesti on mennyt meillä, mitä nyt aatto oli kiirettä töissä ja sit kiireellä kylään anoppilaan. Eipä paljoa ehtinyt rauhoittua joulun viettoon. Mut meneehän se näinkin. Tänään onneks vp. Buuffa kaipaili masukuvaa, tässä olis aamulla otettu jos saan lähetettyä. Rv24+1
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=c2ec27e3-d325-11dd-854d-…!

Vierailija
9/30 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu oli ihan innoissaan joulupukista siihen asti kun pukki alkoi puhumaan. Todella möreällä äänellä siskon mies puhui ettei niiden omat lapset tunnistais pukiksi. Ei Eetu itkemään alkanut mutta mummin syliin piti päästä. Kivoja lahjoja tuli, vaatetta ja pulkka sit ne duplot ja muitakin mukavia leluja. Muutenki Eetu jaksoi ihan mahtavasti koko aaton, ei kiukutellut yhtään. Yritän vielä laittaa jonkun joulukuvan jos löytyy kiva.
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=df6f1576-d326-11dd-854d-…!

Vierailija
10/30 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mäkin olen sitä mieltä että joulu alkaa olemaan jo ohi. : ) Uuutta vuotta odotellessa... Tai enempiki pitää alkaa miettimään Eemilin 1v synttäreitä. juhlitaan 3.1 lauantaina vaikka oikee päivä on vasta 5.1 ma. Apua että toinen on jo niin iso!!

HERMIONEN Eetu on jo niin "iso" poika. : ) ja ihana masu sulla, musta tuntuu et oma on paljon isompi. Pitäiski ottaa kuva... Kiva että aatto suju mukavasti, vaikkakin kiirettä piti. Joko pahin vitutus on takana? Vaikka niitä nyt aina ajoittain tulee... Ainaki mulle.

BUTTERFLY pääsittekö anoppilaan? vai menikö joulu sairastaessa? Voimia ja jaksamista sulle kuitenkin!!

Mitenkäs muiden joulut suju? Meillä Eemil on ollu kipeenä. : ( Samoilta serkuilta sai taudin ku viimeksi, taitaa olla niille allerginen tai jotain. ; ) Mutta kuume oli pahimmillaan 39,45, nyt on onneks jo kuumeeton nenä vuotaa edelleen ja yskii. Käytiin kuitenki pikasesti anoppilassa syömässä ja pukkia kattomassa. Eemil meni reippaana syliin ja rupes itkemään siinä vaiheessa ku pukki lähti pois. Ihania lahjoja tuli; megablokseja, hakka, nuppipalapeli, semmonen maatila mihin voi aukoista laittaa eläimiä ja pari pakollista soitinta, pianoja. Kummasti paremmin on herra viihtyny lelujensa parissa nyt pari päivää. : ) Varsinki soittimet on ihan in.

Meillä on sitte jääny tuttipullo pois. Jotain hyvää tästä sairastamisesta. Mietin et pitäs alkaa vierottamaan poikaa pullosta ennen vauvan syntymää. Mut nyt teki sen sitte ite. Ei vaan alkuviikosta suostunu yhtenä päivänä pullosta juomaan ollenkaan, varmaan oli kurkku kipee tai jotain. Ajattelin sit samantien jättää koko pullon pois ja hienosti on menny, yhtään ei ole kaipaillu. Maitoa ei kyllä suostu mukista juomaan ku ihan tosi vähän (vettä juo kyllä mielellään), ollaan sit puuromaidon, viilin, raejuuston varassa. Mutta eiköhän tuo päivänä jonain juo maitoa mukistaki. : )

Jeps, taidan lähteä moikkaamaan nukkumattia, oon itekki ihan puolkuntone ja öisin on aika hankala nukkua ku on niin tukossa. Pää on niin täys räkää et tuntuu et hampaat putoaa ku painetta riittää. Siihen päälle vielä viisauden hammas päätti ruveta kasvamaan. Viime raskausaikana kasvo toisen puolen hammas nyt toisen. Tuntuu varsin ikävälle, hyvin ymmärtää miks lasta kiukuttaa ku hampaita tulee.

Mutta mukavaa uuden vuoden odotusta kaikille!

Odottelija, Eemil 11,5kk & "Onni" 27+2

maanantaina muuten lääkäri sano että pojalta näyttää, on nyt toinen joka on poikaa veikannu ultran perusteella. : ) Ystävät ja sukulaiset on tosin valtaosa sitä mieltä että tyttö tulee. Ainoastaan mun äiti ja anoppi on sanonu et poika tulee.

Vierailija
11/30 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä sekoilua, mullahan on viikkoja nyt siis 25+1 eikä 24... =)

Odottelijalle ja Eemilille paranemisia. Ja kiitos kysymästä, pahin vitutus on takana päin. Masukuvaa olis kiva nähdä sultakin =)

hermione ja Eetu 1,3v ja vauveli rv25+1

Vierailija
12/30 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto vieköön, en mä oo enää yhtään varma mistään.

Nyt häivyn nukkumaan häiriköimästä =(

Vierailija
13/30 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuttua toi HERMIONEN sekoilu, itellä kans viikot menee välillä lahjakkaasti sekasin. Mä kyllä jo hetken mietin et onks meillä sittenki vaan kaks viikkoa eroa ku muistelin et olis kolme.

Se on kato raskaushormoonit ku pehmittää päätä. : )) Siis myös sitä yläpäätä. Mulla ainaki.

Eemil on päikkäreillä ja mä nuhanenänä täällä koneella, olis kyl paljon muutaki tekemistä mut ei oikein jaksa. Mies kerranki tajus aamulla nousta Eemilin kans ja mä sain nukkua, nukuinki sit melkein kellon ympäri. : ) vaikkaki melko katkonaisesti.

TIPUN Sienna on siellä ollu pikku riiviö, meiltä löytyy kanssa yks sitä lajia. ihan tahallaan tekee kiellettyjä juttuja, oikein kattoo ja tekee vaan. Mitä enempi kieltää sitä enemmän yltyy. Eilen tajusin kääntää pään pois niin lopetti. Luonnetta löytyy tuolta pojalta vaikka muille jakaa. Ja on muuten ihan pirun mustasukkanen!

Mutta nyt meen piipahtamaan facebookissa ja kait sitä pitäis syödäkki jotain...

Mukavaa lauantain jatkoa.

Odottelija rv 27+3 ja Eemil 11,5kk

Vierailija
14/30 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelija, sun viikoista mä älysinkin että laskin sittenkin itse väärin omat viikot =) ei onneks mitään vakavaa vaikka välillä sekoileekin.

Mulla on perjantaista lähtien ollut oikea kylki kipeänä, mikähän lie? ajattelin että oliskohan Eetun nostamisesta. En sitten mennyt eilen töihin ja just soitin etten mene tänäänkään. Ei se raskaiden vanhuksien vääntely ja kääntely ainakaan auta asiaa. Täytyy huomenna varata aika terv.kesk. lääkäriin, ei se kuitenkaan niin kipeä ole että tarviis päivystykseen lähteä istumaan. Vaikka Eetu kävelee jo paljon niin pitää sitä nostaa sänkyyyn ja sängystä pois, syöttötuoliin ja potalle jne. Ja meillä on hoitopöytä vielä edelleen kovassa käytössä niin pitää sitä sinnekin nostaa. Portaita se menee alas ja ylös itse mut joskus sekin on kannettava jos se "unohtuu" ihastelemaan liian pitkäksi aikaa jotain oksanreikiä tai roskia lattialla. Tai sit se monesti tekee niin että alaspäin mentäessä lähteekin menemään takas ylös. Eetu painaa kuitenkin jo n.12kg.

Jeps, jos lähtis vähän köllimään. Tulkaahan muutkin kertoilemaan joulukuulumisia.

Kiva olis nähdä kuvia enska-lapsosista. Ihana kuva oli Poreen Noorasta ja Buuffan Neeasta =)

Vierailija
15/30 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poreelle vilkutus:) Olinki jo huhuillu sua tässä kerran. Ihanan kuva Noorasta ja haukusta:)

Hermionekin oli laittanut ihanan kuvan Eetu-tontusta sekä masusta:)

Odottelijalle paranemisia flunssaan! Kiva että oot saanu hiukka nukkua pidempään aamulla. Se tekee hyvää välillä:)

Viivioskaria kaipailisin. Mikä on vointi?

Meillä meni joulu ihan kivasti, vaikka pojat olivatkin kipeänä. Vissiin tuo uusi lääke auttaa sen verran hyvin että tällä kertaa flunssa ei mennyt keuhkoihin asti ja nyt pojat ovatkin aika terveitä.

Aatto meni mukavasti syödessä hyvin, lepäillessä ja paketteja aukoessa. Pojat saivat lasten cd:n, taaperokärryt, hatut, töppöset, vaatetta yms. Tykkäsivät kovasti taaperokärrystä. Heillä on sellainen jako että Lauri on kyydissä ja Leevi työntää:)

Nyt ollaankin sitten oltu miehen kanssa kaksistaan perjantai-illasta asti. Pojat jäivät mummolaan yökylään. Ihanaa on ollu välillä paijailla miestäkin ja tehdä kotiaskareita ihan rauhassa:) Nyt ootan kyllä jo kovasti että pojat tulis kotiin!

Eipä tässä sen kummempia... Vilkutukset kaikille:)

Terkuin Butterfly ja pojat 10,5kk

Vierailija
16/30 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/30 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se taas vuosi vaihtuu. Nopeesti on taas menny. Ihania kuvia oli taas Eetusta ja Laurista ja Leevistä. Mäkin voin laittaa jotain joulukuvaa kunhan saan purettua ne kamerasta.

Butterfly:

Kiva kuulla, että pääsitte mummolaan niin kuin suunnittelittekin. Ja laatuaikaakin on saatu :), koskas pojat tulee kotiin?

Hermione:

Hieno masukuva taas kerran : ), masukuvat on aina hienoja. Ei sun masu kyllä kovin iso oo. Mulla on melkein samanlainen vaikka en oo raskaana :D . Harmittavia kylkikipuja sulla. Heh, on noi mukelot vaan niin eri tyylisiä. Meillä "hoitopöydästä" jouduttiin luopuun jo 4 kk iässä, kun Neea oli niin kova kieppumaan, että oli turvallisempaa ja helpompaa vaihtaa vaipat lattialla.

Odottelija:

Joko siellä on taudit selätetty? Eemil olikin tainnu olla oikeen kiltti kun pukki toi noin paljon lahjoja ;).

Meillä meni joulu ihan mallikkaasti. Pappa oli pukkina. Neea ei pelänny, mutta sylissä olo jänskätti sen verran, että meinas tulla pieni itku. Lattialla kyllä istu omalla tuolilla pukin edessä ja otti paketteja vastaan. Meilläkin oltiin oltu "kilttejä" kun tuli paljon paketteja. Mega Bloks nalle puh junanrata, käsilaukku, peili, harja, kirja, vauvapulkka, lumilapio, yöpuku ja possuun täytettä.

Tänään käytiin neuvolassa, kun aiemmin jouduin peruun sen 1v3kk neuvolan. Nyt saatiin se Priorix -rokote. Toivotaan että ei tuu mitään. Tää olikin erilainen kun aikaisemmat. Laitettiinkin ihon alle, eikä lihakseen. Uudet mitat on nyt melkein 1v4kk iässä 75,2 cm ja 9380g. Pituuden ja painon suhde on kuulemma ihan ok, vaikka onkin siro. Sano että nykyään on paljon isoja lapsia ja siks voi tuntua että Neea on niin pieni. Normaalin kasvun rajoissa silti pysyttiin.

Mitenkäs enskat meinaa viettää uutta vuotta? Meille on tulossa kummit yökyläileen. Käydään katsomassa illalla porukalla kaupungin ilotulitus (klo 20) ja sitten Neea menee toivottavasti nukkuun ja aikuiset voivat jatkaa illanviettoa herkuttelun ja pelien parissa.

Buuffa ja Neea ZZZZzzzz päikyillä

Vierailija
18/30 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, taas on aika karannut käsistä. Oikein harmittaa huomata, ettei ole ehtinyt kirjoitella aikoihin. Mielessä olette kuitenkin useasti.

Butterfly: kiva, että teillä selvittiin flunssasta säikähdyksellä. Hyvä työnjako pojilla sen taaperokärryn suhteen! Ja ihana kuva, selvästi on ollut vauhti päällä...

Ihana kuva Poreen Noora-neidistä, on jo niin ison tytön näköinen kun on pitkä tukka ja kaikki. Kohtahan se täyttää jo vuoden!

Hermione: söpönen masu sulla! Onko ihan uusi joululahjapyjama päällä kuvassa? Eetu on niin tomeran näköinen pikkuherrra.

Buuffan joulu kuulosti mukavalta, kiva, että pukkikin kävi. Me ajateltiin, että ehkä ensi vuonna.

Odottelija: ihanalta kuulostaa tuo kilon paketti masussa. Kurjaa, että Eemil on ollut kipeä. Jotain hyvää kuitenkin, kun pullosta vierotti itsensä. Meillä oli kanssa kausi, jolloin Sienna ei juonut mukista maitoa ollenkaan (ei ollut koskaan juonut pullosta, siirryttiin imetyksestä suoraan nokkamukiin, josta joi kyllä vettä, muttei maitoa). Parin viikon sitkeän tarjoamisen jälkeen maito alkoi yhtäkkiä maistua ja nyt se joisi sitä vaikka litran päivässä.

Meille ei kuulu mitään ihmeellistä, joulu meni rauhallisesti kotona. Sienna sai kauheasti lahjoja, joista kivoin on ehkä muovinen kahviastiasto. Se pitää kahvikestejä pehmoeläimille, syöttää niitä lusikalla ja tarjoaa "kallaa" (eli kahvia) mukista ja tekee omalla suullaan hörppäysäänen kun pehmot mukamas juovat. Hämmästyttää, että noin pieni osaa leikkiä noinkin järjestelmällistä mielikuvitusleikkiä, ja ihan yksin. Kova höpötys on koko ajan käynnissä, nyt tulee paljon jo verbejäkin (tyyliin "kiipee", "heittää" jne) ja ruotsinkielisiä sanoja on myös useita. Tänään Sienna on hokenut koko päivän "kom, kom" kun isi on nähtävästi patistanut sitä tulemaan. Itseään tyttö kutsuu nimellä Enna (esim. kun näkee oman valokuvansa, osoittaa ja sanoo Enna).

Ollaan puistoiltu taas pienen tauon jälkeen parina aamupäivänä. Ostettiin Siennalle Vikingin goretex-kengät kun sen edelliset talvikengät eivät olleet vedenpitävät, ajattelin, että tarhassa olisi hyvä olla. Ensimmäisen vartin niillä näytti olevan vaikea kävellä ulkona kun ovat niin jämäkät, mutta kyllä se siitä sitten helpottui. Hienosti Sienna jo kävelee isompien perässä puistossa vaikkei ole osannut kävellä kuin vasta kuukauden.

Uuden vuoden aattona mennään kaveripariskunnan luo kylään, sinne tulee ilmeisesti yksi toinenkin lapsiperhe. Tullaan tosin kotiin Siennan nukkumaanmenoaikaan tai vähän myöhemmin, eli aikainen ilta siitä tulee tietysti.

Mukavaa vuoden vaihdetta kaikille!

Tipu & Sienna 1v3kk+

Vierailija
19/30 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista meidän taapero-palstalla, missäs kaikki luuraa? joulureissuillako vielä?

Kiva että Butterfly oli päässyt viettämään laatuaikaa miehen kanssa. Mä en oo vielä ollut yhtään yötä Eetusta erossa =) omat siskot tai äiti olis sellaiset kelle voisin jättää hoitoon mut nepä asuu niin kaukana. Anoppi on kyllä mukava mut samanlailla en luota siihen kuin omaan äitiin. Ja se Eetun kummitäti on myös mukava mut sen omat lapset on vähän liian kovia hoitamaan Eetua, retuuttavat miten sattuu. Suloinen kuva pojista!

Buuffa, meillä on kyllä toi hoitopöytä ollut todella kovassa käytössä. Vaipanvaihdot ja pukemiset hoidetaan siinä kaikki edelleen. Meil on tossa yläkerrassa sellainen pieni aula ja se hoitopöytä on siinä, eli keskellä kaikkea. Lyhyt matka makkariin ja vessaan sekä kylppäriin.Suihkustakin tullaan suoraan siihen, Eetu istuu ja siinä kuivaillaan. Hirmu nätisti se kyllä siinä on ollutkin. Mies ei suostu muualla vaihtamaan edes vaippaa/ vaatteita kun on siinä niin tottunut ja onhan se omalle selällekin hyväksi. Saa nähä millainen tää toinen on, mahassa on välillä sellainen mekastus että erilainen tuntuis olevan kuin Eetu.

Tipun Siennalla ihanat leikit jo noin pienenä =) Eetu sai omaan huoneeseen uuden liikennematon, siellä se pörrää autojen kans niin että sylki suusta lentää. Millon sulla alko työt? ja siis Siennan hoito? saitteko te paikan siihen ruotsinkieliseen mihin halusitte joskus syksyllä?

Mä kävin sen kylkikivun takia työterveyslääkärillä maanantaina ja sieltä lähetteellä äippäpolille. Tai itse asiassa synnytyssaliin menee päivystystapaukset niin sielläpä sit makoilin pari tuntia odotellen lääkäriä. Tuli kyllä niin jännä fiilis että!!! kaikki mahdolliset kokeet ne otti ja ultrallakin katsoivat eikä mitään häikkää löytynyt. Lihasperäistä kipua ilmeisesti. Vältettävä kaikkea ylimääräistä nostelua yms ja sairaslomaa muutama päivä. Pakkopa mun on Eetua jonkin verran kantaa mut ei toi kipu nyt oo ollut niin kipeä kuin oli viikonloppuna. Seuraavan kerran töihin ens ma. Mun piti olla tänään iltavuorossa ja huomenna aamu mut kun on saikkua niin ollaampa sitten kotona. Tuskin mitään erikoista tehdään, syödään jotain herkkuja luultavasti. Vaikka ei pitäis kun paino on joulun aikaan noussut =(

Eilen iski ihan armoton vitutus ulkona kun huomasin ihan hel.v..tin isot koiranpaskat meidän keittiön ikkunan alla. Mä en ymmärrä miten joku viitti antaa koiransa paskoa metrin päähän toisen ikkunasta!!!? ihan hilkulla oli ettei Eetu ehtinyt mennä räpimään sitä paskaa! oli siihen muka potkittu lunta päälle ettei huomattais. Meidän taloyhtiössä ei ole kuin meidän seinänaapurilla kaks koiraa ja sit tossa naapuritaloyhtiössä on kahdella koiria. Täytyy alkaa seuraamaan. Ei tässä kuitenkaan mikään yleinen läpimenoväylä ole ettei kovin moni koiransa kanssa tästä ohi mene. Käyn varmasti jututtamassa naapureita kunhan seuraavan kerran nään. Törkeetä!!!

Nyt syömään. Mukavaa vuodenvaihdetta kaikille enska-kavereille!

hermione ja Eetu 1,3v ja masukki 24+6

Vierailija
20/30 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

: ) Niin se on vaan vuos vierähtäny.

Me varmaan juhlistetaan ihan kotosalla, kaupungin ilotulitus käydään kattomassa ja sit pikapikaa Eemil nukkumaan. Tai sit voi olla että mennään anoppilaan syömään ja saunomaan ja muutamat raketit paukuttelemaan, sen ilotulituksen lisäks siis. Mitäs sitä nyt vielä tässä vaiheessa mitään varmaks tietämään. : ))

TIPU muistan Siennan maitdon juomattomuuskauden. Luotan siihen et kyllä Eemilki vielä jonain päivänä juo maitoa mukista. Vettä kyllä juo mielellään. Maitoa ei, huíkan voi ottaa ja sit sylkee pois. Siennalla on tosiaan jo hienot leikit. : ) Meilläkin on alettu leikkimään enemmän, ei enään vaan kohelleta paikasta toiseen tavaroiden kanssa.

HERMIONE kylläpä on ollu törkeitä koiran ulkoiluttajia siellä teillä! Inhottavaa. Meillä on kans hoitopöytä vielä kovassa käytössä, meillä se on kylppärissä joten on lähellä pesupaikkaa. Vaipat vaihdan valtaosaks siinä, tai sit sylissä jos pelkkää pissaa. ja suihkun jälkeen kuivatellaan. Aika vähän puetaan, jonki verran sitäki. Mutta meillä se on ainut paikka missä tuo ikiliikkuja pysyy hetken aloillaan. Vissiin oppinu ku on hoettu et ei saa kääntyä! : ) Lattialla vaipan vaihdosta ei tuu mitään!

Onneks sun kylkikipu ei ollu mitään vakavampaa ja on jo helpottamaan päin. Pitää muistaa vaan levätäkki. itellä ainaki tuppaa välillä unohtumaan ja kroppa sit kyllä muistuttaa.

Jaahas, kait sitä pitäis kauppaan lähteä, mies siihen malliin patistelee...

Mutta mukavia vuoden vaihteen juhlistamisia kaikille ja KAIKKEA HYVÄÄ VUODELLE 2009!!

odottelija rv 28, Eemil 11,5kk