Kuinka moni sai exältään äitienpäivälahjan?
Mä oon kyllä pettynyt kun ei mua muistanut mitenkään. Olen kuitenkin hänen kahden lapsen äiti. Kyllä mä sit olen arvoton.
Kommentit (6)
...niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.....neljävuotta sitten sain eropaperit äitienpäivälahjaksi sitä ennen en yhtään mitään....
joo, kun lapset oli isänsä kanssa hakeneet lahjan (halvan&pienen) valmiiksi jo viikko sitten ku oli isäviikonloppu.
mutta toki en ex-mieheltä mitään odota, enhän ole hänen äitinsä.
sillo erosta seuraavana äitienpäivänä, kun se toi mulle lapset ja kukkia omasta pihasta. muita en muista.
en todellakaan yhtään mitään. Kuten en myöskään itse anna hänelle lahjaa isänpäivänä.
Pojaltamme sain päiväkodissa tehdyn kortin ja istutetun kukkasen, ison halin ja pusun kera.
Mun mielestä outoa olettaa exän tuovan lahjoja äitien-/isänpäivänä. Kuten enää muutenkaan, ei meillä ainakaan exän kanssa vaihdeta joululahjoja eikä hankita synttärilahjoja. Suhde on päättynyt eikä siinä enää mitään lahjoja tartte.
Exä laittoi mulle tekstarin, mun äidille laittoi kukkia. Poika vetää aina hepulin joka vuosi asiasta, et miksi se mun äidille laittaa kukkia eikä mulle, mut mä en ole moksiskaan.
Miespuolinen työkaveri, joka on eronnut ja kahden lapsen isä kyseli viikolla, mitä voisi exälleen lahjaksi ostaa. Yhdessä tuumin mietittiin ja päädyttiin ratkaisuun: viinipullo ja buranapaketti =D
Itse sitten aloin miettiä kuinka ihana ele... He antavat aina toisilleen jotain pientä äitien- ja isienpäivänä. Mä en ole saanut kummankaan lapseni isältä koskaan mitään äitienpäivänä. En edes sitä kahvia sänkyyn, vaikka lapset oli ihan pieniä, eivätkä osanneet itse mitään tehdä. Vastaukseksi olen saanut: Et sä oo mun äiti...
mitään kun nähdään vasta illalla.