Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joita ärsyttää kun joku sanoo "käsikoru"

Vierailija
10.05.2009 |

kun tarkoittaa rannekorua? Jostain syystä tuo on jotain ihan kamalaa... vaikka käsi on käsi, koru tulee käteen, mutta jotenkin "käsikoru" ei ole suomenkielen sana..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat! Miten viitsit?

kun tarkoittaa rannekorua? Jostain syystä tuo on jotain ihan kamalaa... vaikka käsi on käsi, koru tulee käteen, mutta jotenkin "käsikoru" ei ole suomenkielen sana..

Vierailija
2/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole todellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nipoja täällä av-forumilla heilumassa jo tähän aikaan ja teeskentelevät keskustelevansa vain isoista ja tärkeistä asioista. :D Älkää nyt viitsitkö.

Itse käsikoruihin puuttumatta... moni sketsikin ja komedia perustuu noihin pieniin asioihin, alkaen vessapaperirullista väärinpäin jne. Ei niitä voi väheksyä. :P

Vierailija
4/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että viitsisi jostain käsikorusta nahistella... sano sinä rannekoru niin minä sanon käsikoru, jooko?

Vierailija
5/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosiaan, tämä on näitä maailmankaikkeuden pikkuriikkisimpiä asioita, jotka voi ottaa hermoon, mutta kun ottaa. Samoin kun se, että joku sanoo "enään" tai "kaatus" (kaatui jossain päin Suomea) tai se, että joku käyttää kaupassa vauvakärryjä, vaikkei ikänsä puolesta ole vauvaa saanut puoleen vuosisataan...

Näitä on, älkää olko liian tosissanne ihan joka aloituksen kanssa.. =0) Huumorilla jookosta..?

ap

Vierailija
6/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on myös ihan yks ja sama miten päin vessapaperirulla on telineessä ja mistä hammastahnaputkiloa puristetaan. Yleensäkin mua ei kauheesti asiat ärsytä enkä jaksa pikkujutuista stressata. Kaveripiirissä on paljonkin hirveitä streessajia ja se ei ole mua varten.

Vierailija
7/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nipoja täällä av-forumilla heilumassa jo tähän aikaan ja teeskentelevät keskustelevansa vain isoista ja tärkeistä asioista. :D Älkää nyt viitsitkö.

Kun minua ei tuo oikeasti ärsytä niin miksi ihmeessä pitäisi valehdella? Ei kai nämä ketjut ole sitä varten että tullaan aina sitä ap:ta tsemppaamaan että tämä on nyt tosi tärkeä juttu. Mua ärsyttää aivan järjettömästi esim pöydälle jätetyt leivänmurut mutta tuota käsikorua en ole koskaan tullut edes ajatelleeksi.

Vierailija
8/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yleensä valitan, että on turha valittaa mitättömistä asioista, mutta pakko myöntää, että tuo sana ärsyttää. :)

Samoin "enään" ja "ketä" kun pitäisi olla "kuka".

Vierailija
9/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AP että otit tämän asian puheeksi. Käsikoru on typerä sana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä